Gå til innhold

Legg ut dine egne bilder, og få dem redigert.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, har selv en rekke bilder jeg kunne tenke meg å få redigert og fresha opp av noen som har peiling, da jeg finner det vanskelig å få et bra resultat selv.

Er sikkert en del andre som ikke helt klarer/orker å sette seg inn i det å redigere bilder. Derfor tenkte jeg å starte en tråd hvor dere som har peiling på fotografering og redigering kanskje kunne ta i et tak og hjelpe oss som ikke får til detta med bilder og slikt:)

 

Hadde vært topp om noen vil gjøre dette:thumb

 

Så folkens, legg ut bilder som dere vil ha redigert. Og håp på at noen tar seg bryet og redigerer dem! Vet det er flere her på forumet som er flink til dette:D

 

(Kommer snart bilder fra meg, må bare få lastet opp på nett først)

 

På forhånd takk!

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Resiza til 1024x xxx

Var ikke de mest spennende vinklene på noen av bildene.

Har croppa, justert kontrast, farge, lys etter min skjerm.

 

aston_side_re1_bysupraguy.jpg

 

Natur_re1_bysupraguy.jpg

 

aston_side2_re1_bysupraguy.jpg

 

Mini_front1_re3_bysupraguy.jpg

 

Mini_side_re2_bysupraguy.jpg

 

Resten av bildene her: http://smg.photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Bilforumet/?sc=1&multi=1&addtype=local&media=image

 

Var det til noe hjelp?

 

 

Spoky: Bildene dine er for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Layer på et par adjustment layers på toppen, for å få en mørkere himmel. Også la jeg på et adjustment layer for å lysne opp litt ved vannet. Fjerna også en hvit prikk i skyen der.. Ser nå at jeg godt kunne ha fjerna noen fler også. :) Aner ikke hva det er, men det ser ut som lys av noe slag.

 

Det er lys fra noen hytter;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår