HPfreak Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 De her oppe har ikke fått noe beskjed om det fra Volvo sier dem sådem godkjenner det. Ifølge BT i vinger her :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamj Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 De papirene har Volvo Norge trukket tilbake, så det er "egentlig" ikke lov. Men har man papirene fra volvo vil de nok godta det - hvis han ikke er klar over at papirene er inndratt. En bekjent av meg fikk erfare det. :( det er ikke riktig :) heldigvis værtfal ifølge jakenbil i bodø volvo forhndler før di som ikke vet det dem sier at volvo ikke har truket dise paprirene å di både skriver ut å stempler dise ... når det komer til 350 så er det slik værtfal på bt i bodø at det er kun et få tal av 350 fra noen få årsmodeler som blir gokjent pågrun av momentet trasig men sant men det er fult mulig å få go kjent 350 vis man bare her ret motor kode på den eller et benk papir som viser vor mange hk å nu den har .... Siter Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =) Volvo power =) =) X.volvo 244 dl 1977 model motor B19 X.volvo 360 gl 1987 model motor B200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Vel.. Når t.o.m en 305 på snaue 155hk har over 320nm originalt, og en 240 er godkjent med opp til 280. så sier det seg at ting blir vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Bra min 305 i utgangspunktet bare har 130 hk. Usikker på Nm men har papirer på det iallefall. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hehe okei :) håper bare jeg for godkjent jeg så blir jeg glad :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 det er ikke riktig :) heldigvis værtfal ifølge jakenbil i bodø volvo forhndler før di som ikke vet det dem sier at volvo ikke har truket dise paprirene å di både skriver ut å stempler dise ... når det komer til 350 så er det slik værtfal på bt i bodø at det er kun et få tal av 350 fra noen få årsmodeler som blir gokjent pågrun av momentet trasig men sant men det er fult mulig å få go kjent 350 vis man bare her ret motor kode på den eller et benk papir som viser vor mange hk å nu den har .... At forhandlerene fortsatt gir ut papirene kan godt hende, men Volvo Personbiler Norge har trekt tilbake papirere. Bl.a pga den bilen som volvo på hamar bygde om på slutten av 80-tallet, den er nå så rammeskeiv at man ser det på bilen. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hehe da er det krefter ass :) for og få den rammeskjev altså. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kommer noen bilder straks av staga :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 en dårlig nyhet jeg fikk istad var at han jeg bestilte lakk av kunne ikke skaffe lakk koden :( Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hellakkering med andre ord da :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 nei skal bare ta innvendig men kan hende jeg for lakke det svart da men for vel heller kjøpe vanlig billakk da evnt til dobble prisen og litt til :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan gjør man det med spidometer? Har kjøpt gamlebilen til HPfreak, og tenkte jeg skulle fixe det etterhvert.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan gjør man det med spidometer? Har kjøpt gamlebilen til HPfreak, og tenkte jeg skulle fixe det etterhvert.. Ah crap. Jeg har jo de delene liggende her. Du må skjøte vaieren et sted så du har volvo i ene enden som er i dashen og chevy i andre enden som går på girkassa. Skal samle sammen alt i en haug jeg :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Glimrende :) Men hvordan skjøter man en sånn a...? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg