volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja det vet jeg alt:) hehe. koselig med komentarer.. virker ikke ut som folk liker at vi setter v8 i volvo;P hehe mitt synspunkt da. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ser bra ut dette :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja det vet jeg alt:) hehe. koselig med komentarer.. virker ikke ut som folk liker at vi setter v8 i volvo;P hehe mitt synspunkt da. Misunnelsen vet du ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hehe ja kanskje det.. dårlig med komentarer iallefall.. jeg misunner iallefall bilen til både Olav og deg Sven:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hehe bilen din blir da rå den og :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jaja takk skal du ha:) din er råest da:) hehe.. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 da har jeg fått god inspirasjon og god forklaring på det elektriske så imorra skal jeg koble opp det elektriske selv:) håper det funker etterpå da:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Blir bra dette...du får ha lykke til;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jo takk takk:) trenger lykke tror jeg:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja det vet jeg alt:) hehe. koselig med komentarer.. virker ikke ut som folk liker at vi setter v8 i volvo;P hehe mitt synspunkt da. Misunnelsen vet du ;) Dessa tullinga som bygger turbo-firer vet ikke hva dreiemoment og effektkurve er for noe, de er nesten værre enn Vtech-fanatikerene... :puke: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hehe:) hva syntes du om at jeg skal koble elektriske selv da VCE? heh. du som sier jeg skal gjøre alt selv så:) moment er det nok av i v8 ja:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg sier at du skal gjøre ting selv, men jeg sier ingenting om at du skal gjøre ting alene. Det er OK å få hjelp (evt betaler for hjelp), men det å betale for at folk skal gjøre jobben for en er dumt, for da lærer man ingenting... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Dessa tullinga som bygger turbo-firer vet ikke hva dreiemoment og effektkurve er for noe, de er nesten værre enn Vtech-fanatikerene... :puke: Nothings beats cubic inch!! There are no substitute for cubic inch! fakta faen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe:) godt å høre. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 da tror jeg at det elektriske er koblet opp.:S er litt usikker. er 1 ledning jeg er usikker på.. fikk forklart men er ikke sikker så får se på det ellers lagde jeg en liten film av motorrommet:P men den ble så sugen så gidder ikke legge ut:) skal få en til å sjekke det elektriske for meg:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg