Chall Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Denna skal faktisk ned i en 240 også :) fra Rakkestad mener jeg han var:) Selges faktisk som et kit til smallblock, med headers, turboer, topper osv. Er kina-turboer da, så kan ikke kjøre på fælt mye ladetrøkk før de ryker. Vedder for at de ryker i kveld/:D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hehe okei :D høres spennende ut :D kom med bilder av bil og alt da :D kom deg på msn kjell :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 da har jeg fått de nye baklyktene i biter :( knekt og sånn. mangler også sideblinkersene på skjermene som jeg skulle få med:( er skikkelig skikkelig skuffet :( Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 det er skikkelig dritt når sånnt skjer..!! bilen din er blitt rå den!:) hadde du noen problemer med å få den godkjennt eller? bare spørr her jeg for det er litt mange sider å lese igjennom:P spørr og med tanke på at jeg kommer til å bygge v8 til sommeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 det er skikkelig dritt når sånnt skjer..!! bilen din er blitt rå den!:) hadde du noen problemer med å få den godkjennt eller? bare spørr her jeg for det er litt mange sider å lese igjennom:P spørr og med tanke på at jeg kommer til å bygge v8 til sommeren.. Spør igjen om ca 1,5 måned eller no.. Bremsing snart, så blir det vel kanskje godkjenning en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Sant som Slick sier her. har ikke godkjent den ennå. nærmer seg bremsing bare jeg får bilen kjørbar igjen :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 blir det bremsing hos Alf? :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Alf har jo ikke tid før i Mai så det er veldig tvilsomt. tror det blir ski motorverksted. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 den er grei:) da hører dere fra meg:D Ride with style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe den er grei vettu ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobby Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Alf har jo ikke tid før i Mai så det er veldig tvilsomt. tror det blir ski motorverksted. trenger info om motorfester og div Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 skal du legge ut bilder av noe i dag da? ser ikke ut som du har skrivd hva du har handla inn?hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 skal ikke legge ut noe som helst ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hvorfor ikke?skal jeg si hva du har kjøpt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har ikke kjøpt noe som helst jeg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg