volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 ja da er litt mer gjort med felgene. driver på med 1 felg og den er ikke på langt på nær ferdig. men her kommer litt bilder: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 litt flere bilder. MÅ ha 10 mm spacer framme og 20 mm spacer bak. litt problematisk :P men hvor lett er det og bytte hjulbolter framme? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 blir gromt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 takk takk ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Fort gjort å bytte bolter framme... Bare å skru av kaliper'n, ta av støvkåpa til hjul lageret, ta vekk splinten, skru ut mutter'n også dra ut hele navet.. Så er det bare å ta med deg navet bort i skrustikka å slå ut dem gammle å presse i nye.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 trenger ikke presse. er bare og slå til med hammer :) vis det funker på samme måte som bak :) men takk takk ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Kan også legge imellom to muttrer som er for store, og stramme inn bolten med en hjulmutter, hvis du skjønte ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 går ikke for jalla løsninger :) heller de overgangsspacerne ;) men de kan jeg ikke bruke framme for de er for breie. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Blir like flott som deg i regnvær dette Ole ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 haha morsom du :) var forbanna dritt vær når du var her sist :P felgene er nok alltid penest :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 lurer på og lakkere opp senteret svart. er veldig usikker. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 haha morsom du :) var forbanna dritt vær når du var her sist :P felgene er nok alltid penest :) og du kaller meg kvinnfolk når jeg ikke gidder å ligge i -10 grader og snøstorm for å skru på bilen? :) 2xmoral, gratulerer, du fikk nettopp et glasshus! :D Ser bra ut med felgene da. Hvorfor slå boltene inn da? Er mye tryggere å skru de inn med en hylse og mutter. Greit å slå de gamle ut, men å slå de nye inn høres litt voldsomt ut. :) Vil jo ikke skade gjenger/selve bolten. Puss/polèr/gnikk/gnu videre Ole. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hmm det jeg mente med og slå boltene inn er jo at du slår bakfra så du slår jo ikke på gjengene. men skal jeg lakke felgene sorte i senter? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hmm det jeg mente med og slå boltene inn er jo at du slår bakfra så du slår jo ikke på gjengene. men skal jeg lakke felgene sorte i senter? Ja, er bare jeg som er dum nå. jeg er i svime... Går sikkert fint da, så lenge du har den i skrustikke og slår rett. Du må passe på å treffe med splines også. Du som bestemmer da. Jeg syns de er fete nå. Monter felgene på bilen, og ta bilder. Så får du noen til å photoshoppe! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 de er fete nå men lakker jeg senter sort framhever jeg kanten mer. er litt usikker. splinsene ordner seg selv :) hehe ikke noe problem. gidder ikke montere felgene før jeg har fått spacere framme osv som jeg trenger. så har god tid på meg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg