HPfreak Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 http://media.putfile.com/Volvo-V8 liten film snutt av min 242 v8..knuste litt en felg der me:P men shit happends;) Det var det jeg sa. Du skulle solgt meg felgene ;) Men fet video :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ooh! FEIT BIL:D rå lyd da! Lest alle sidene dine i natt Har sinnsykt lyst på v8 i 240en min, men på grunn av "søvngjerrige" foreldre, blir det nok noe turbo:) Men som Sagt; fy søren for et Beist:D Respekt:cocain: Kan jo stikke innom nye trådn min, rydda litt der:P Men Oi, må visst på jobb Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hehe takk takk mats engel :D og til deg finn erik så likte jeg den filmen utenom at du tok en felg da :P men den burner fint :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Det var det jeg sa. Du skulle solgt meg felgene ;) Men fet video :D hehe:P skal sende den inn å få den fiksa;) noen som veit om et firma som er flinke me sant? veit om felgservice..men noen sei dem jer dårli arbeid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 har du flere filmer med bilen din Finn Erik? kunne tenkt meg se noen flere :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 har du flere filmer med bilen din Finn Erik? kunne tenkt meg se noen flere :D nei har ikkje flere filmer..men kan lage nåken no i helga då;) skolla eg ha filma all spinninga konnakje eg jort på anna:P hehe...jenge som regel me ett dekk sett perr helg eg er heime frå sjøen;) har du di phenta felgane dine enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 penta felgene mine er solgt gitt :D hehe. du for ta film :D så jeg for se litt :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ja forrige dagen og idag har jeg brukt på og shine opp i motorrommet :D de fleste ledningene har blitt trukket i strømper fra microplex. altså datastrømper :D jeg syntes det ble mye bedre og det syntes pappa og. idag har jeg bedrevet tiden med og vaske bare nesten. her kommer noen FØR og NÅ bilder: Før: NÅ: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 kan jo nesten speile seg i motor rommet ditt :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ble ganske bra nå syntes jeg :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 da har jeg vært og kjøpt nytt luftfilter :D og sånn ble resultatet. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 liker bilen din.. begyner å lure på om jeg skal gi F.. å sett inn b230a igjen og heller spare meg noen kroner og sett inn V8 selv. Din ser jo som en liten sleeper :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ble bra med filteret.stå på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 hehe takk takk :D hjalp mye med luftfilter :D takk takk Peer :D er bare fikse alt nå så blir det knall. ville heller spart opp til v8 jeg og enn og sette i en sur 230A Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 syns du skulle lakka den radiatoren svart assa du;) det hjelper nok litt Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg