Caprice Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ikke bry deg om dem! bilen kan se ut som et skreep så lenge du har riktig motor... Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe jepp ;) motor er viktigere enn utseende men utseende er langt fra ferdig men ja jeg går min vei dem går sin. :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 til sommeren skal vi børne dem ned! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Er en fordel med lappen også da! :D Ole, lag en to-do liste nå, sånn at du får oversikt over hva som gjenstår. :) Så gjør du alt du kan, bestiller time til effektmåling. De på målingen driter vel i om du har lakkert inne i bilen! :P Så ta målingen du, så er i hvert fall den unnagjort. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 har ikke tenkt til og lakkere bilen innvendig før godkjenning uansett så slapp av. må som sagt ha bilen rullende vis jeg skal få den på effektmåling så må montere tannstang osv igjen ;) og ja vi burner dem ned caspar :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 har ikke tenkt til og lakkere bilen innvendig før lakkering uansett så slapp av. må som sagt ha bilen rullende vis jeg skal få den på effektmåling så må montere tannstang osv igjen ;) og ja vi burner dem ned caspar :D Nei.. Ikke lakkere bilen innvendig før du lakker nei :p.. Trodde det var snakk om bremsing av effekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe stemmer ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 hvorfor lakke bilen a Ole? burde ikke det være noe du gjør etter aaaaaaaaaaalt annet? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 godkjenning før alt ;) lakkering innvendig pga at er bart metall. har grunnet så det holder så lenge men skal lakkeres litt senere. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 hei Flotte felger du har fått tak i , de der kjøper jeg glatt av deg ;) Stå på videre, ble fint med den grillen. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 takk takk :) har fått bud på 7000 kr for felgene ferdig pusset;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 da er nytt servo tannstang montert og nå er det ikke lekkasje;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 skal prøve og få bestilt effektmåling idag :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 tror det ikke før jeg får se det:P hilsen rene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Okei Okei ;) henter prøveskilter i morgen ;) må ringe og bestille idag. igår kom jeg for sent hjem. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg