Caprice Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 er lyden kjempe høy? video?? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 lyden er mer rolig og kontrollert :) video osv kommer ikke før neste helg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 lyden er som den bør på en v8a :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 lyden blir dårlig pga dårlig tlf men har iallefall en liten film: http://s15.photobucket.com/albums/a369/thedevilsnight/?action=view¤t=MOV00007.flv Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 oioioi! dette er flott! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hehe kommer seg iallefall :D lyden er mye mye penere i virkeligheten.<3 Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Dette er en kjip dag. dro en tur til Borg videregående skole til en kompis :D på vei hjem var det omkjøring på e6 så vi måtte inn på gamleveien. der var 2 sånne små humper. ved siste hump kommer det ett dunk og så hører jeg noe subber under bilen. så vi stopper litt lengre opp i veien for og se hva som er skjedd. det som hadde skjedd var at momentstaga jeg kjøpte av scrat med uniballs har knekt i sveisen. men jeg ringte onkel for og komme med stag jeg hadde liggende med poly foringer. når alt er montert kjører vi videre og hører en sånn rar lyd. da hadde kanten på hjulbuen spist opp dekket mitt :( og når jeg ser videre så ser jeg det drypper olje ned inni felger. og den olja må være bakaksel olje så idag er det bare en hælvetes dag. og bremsene går nesten i bånn. har bytta bremsehovedsylinder osv men blir ikke bra. har lufta 4 ganger. hva kan det være? noen som har noen tips. er så lei og vurderer selge. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hull på bremse systemet, dette kan være den olja i felgen bak, jeg gjetter på gåen calipper. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hmm seriøst? den olja så ikke ut som bremsevæske. men vis det er den så er kalipperen helt gåen.. hvordan ser jeg om den er gåen? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 du lukter\smaker vel forskjell på diff olje og bremseveske? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe ;) smaker ikke på sånt jeg :P men har vært ute og tatt av litt nå og ser ut som det kommer fra tettninga inn på bakaksel :( bytter lager og alt da siden det er litt slark. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Skal mye til å bytte den ytre tetningen uten å bytte alt. Du må av med alt sammen for å få den av, og da er det som regel like greit å spytte inn noen hundrelapper til og få alt nytt. :) Er en smal sak om man har presse. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 tror jeg har ett lager liggende. så vis jeg skaffer ringen så har jeg alt. bytter nok alt til helga :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 kjipt.. du kan være glad det skjedde nå istedenfor midt på sommeren.. se det fra den lyse siden:) Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 klarer ikke se det fra den lyse siden. har ikke penger osv til og drive med dette. hvor mye tror dere jeg kan få for denne bilen? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg