volvo240v8 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 hehehehe gidder ikke avbestille heller så lenge jeg for delene :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 til nå uten moms har de trekt 2100 kr. så kommer på rundt 2500 kr totalt da. men er jo verdt det :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 da har jeg kjøpt følgende: 6 meter rør( ble simons men pytt pytt) 2 kardangbøyer 2 stk dynomax Super turbo lyddempere 2 stk sånne flexi skjøterør fra biltema flenser for jeg av scrat og det blir sent til uka. rørbøyer osv fikser han som skal sveise og tilpasse anlegget. Fuelcellen, stålomspunnend bensinslange og monteringssett kom på 2600 kr ink alt. kommer om en liten stund. her er bilder av eksos bitene: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Idag har jeg montert 2 stk lyddempere. lyden ble mye bedre. men tror jeg har noe jordingsfeil eller noe som må fikses. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 du må filmen lyden da, samt ta bilde av eksosanlegget når det er montert :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jepp skal sørge for at Volvo242TIC her på forumet tar bilder underveis så han kan sende meg dem :D lyden er lav og ikke noe smelling eller noe så ble veldig bra faktisk:D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 jepp skal sørge for at Volvo242TIC her på forumet tar bilder underveis så han kan sende meg dem :D lyden er lav og ikke noe smelling eller noe så ble veldig bra faktisk:D jau..har vel mulighet framover, har ferie i det elendige dret været om dagen...jippi.. vi får prates litt næremere så vi finner ut når jeg kan ta det... meeeeeeen du burde kjøpt rette rør i jernvarehandel, hadde spart en god del spenn, men men :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Halla.... Du... om du skulle bare se hva ting kostet... Hvorfor da slå inn visa/master kort NR???? koko....:yak: Håper bare du bestilte riktig da...rør/koblinger... Men å skal du med disse flex røra?? Bare stiller litt spørsmål jeg vet du... så du vet hva du gjør... Ikke vært så mye på MSN i det siste.... Det ser det ut til at jeg må...siden du handler uten begrensniger...:D:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 rette rør i en jernvare handel ja det tenkte jeg ikke på og har ikke peiling på hvor osv. og til deg Bead Lock så missforstod jeg DaButcher litt og siden jeg aldri har bestilt eller noe fra Usa så kunne jeg ikke dette derfor ble det sånn. og ja 8 An på begge 2. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Nå funker det elektriske som ikke funket før og vindusviskerne går :D nå er det bare fikse blinklysa så er det bare montere dash og en stol og låne/leie prøveskilter :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Så går vi tl BT og godkjenner bilen, tar lappen, og brummer rundt i fet Volvo!! Fint du fikk fikset det elektriske. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe prøveskilter blir enten til helga eller til uka tror jeg :) bilen blir klar imorra regner jeg med. planer for imorra: *feste eksosen under bedre og ha på klemmer på lyddemperne *montere dash bare grovt sett gidder ikke sette inn varmeapparat osv. *rydde bilen og montere en stol til. * bytte 2 stk pærer og gå over 1 jording. ellers funker alt som det skal :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Da er bilen klar til prøveskilter så og si. har igjen og koble bryter på vifta og bytte 2 pærer. har fått gjort en del idag :) skal vaske og gjøre de siste tingene imorra tenker jeg. her kommer noen bilder. pene stoler ikke sant? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ser bra ut dette, men du trenger nye baklys og fjerne den ene skvettelappen :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jepp baklysene skal byttes før jeg godkjenner. skvettlappen skal kanskje på på andre siden eller begge av. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg