MGR Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 bak enden på r34 jo stygg deilig:) fineste som finnes nesten da:) uten vinge:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg sa ikke at baklyktene var stygge.. jeg sa at de kunne se litt rare ut..hehe. og angående vinge så syns jeg at denne bilen fortjener å være uten.. en 4 dørs sedan er som regel penest i clean look.. men det er ikke min bil.. så :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 har sett bilder av slike skyliner med en snev a styling.. ikke noen moster vinge og evisg stort skjørt/fanger kit, men en heller moderat styling.. og det var sykt nice! var da jeg ble intr i de bilane! (syns faktisk den i sedan er finere enn 2 dørs jeg men.. heh) btw, til deg som eier den, om du er medlem her inne! er det mulig å få sitte på en tur eller?? hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 skylinen i 2f2f er fin.. altså før han får på alt det blåe klisset på sida og vingen.. på innledninga til 2f2f. når den er clean og sølv grå:) noen som vet hva den grå fargen heter? bilen er jo sjukt deilig da:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg