Gå til innhold

turbo_works: volvo 242 prosjekt, alt av deler selges

Ranger emnet


volvo245

Anbefalte innlegg

Ja, noen så, er hvertfall bedre enn dissa kina-turboene. Men garrett er bedre! Hvor jeg har det fra: Ring Tore Baklid på Turbopower og hør hva han har å si, han har maaaange års erfaring med turbo, både overhaling og oppbygging, nummeret hans er: 32722700 =)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 456
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, noen så, er hvertfall bedre enn dissa kina-turboene. Men garrett er bedre! Hvor jeg har det fra: Ring Tore Baklid på Turbopower og hør hva han har å si, han har maaaange års erfaring med turbo, både overhaling og oppbygging, nummeret hans er: 32722700 =)

 

 

å så du har hørt det av noen altså. du har ingen erfaring selv??

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig begge dela jeg gir pepper for... Men jeg hadde jo falt for samma løsninga selv, hvis jeg hadde hatt dårlig rå, selvfølgelig. -Netics er ikke no gromkvalitet akkurat! Er Garrett som er turbo! Gir vel mer av penga for polert kromma turbinhus der i gården:P hehe. Heller en stygg garrett som man kan kjøre dag ut og dag inn uten at den havarerer, enn en krom gjenstand som er til pynt:P -Det var min mening!

nå vile jeg valgt ordene mine med omhu hadde jeg vært deg.

 

Netics er et meget velprofilert merke med mange gode turboer som gir ressultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig begge dela jeg gir pepper for... Men jeg hadde jo falt for samma løsninga selv, hvis jeg hadde hatt dårlig rå, selvfølgelig. -Netics er ikke no gromkvalitet akkurat! Er Garrett som er turbo! Gir vel mer av penga for polert kromma turbinhus der i gården:P hehe. Heller en stygg garrett som man kan kjøre dag ut og dag inn uten at den havarerer, enn en krom gjenstand som er til pynt:P -Det var min mening!

 

Javel da har visst jeg missforstått alt jeg da, er derfor netics har 1year no hassle garanti da??

Såfremt oljefiltret er intakt.

 

Hva er så gromt med garrett vs turbonetics?? kulelager?? forlenger ikke levetiden på turbon det.

 

BTW.. detta ser jævlig gromt ut spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen så, er hvertfall bedre enn dissa kina-turboene. Men garrett er bedre! Hvor jeg har det fra: Ring Tore Baklid på Turbopower og hør hva han har å si, han har maaaange års erfaring med turbo, både overhaling og oppbygging, nummeret hans er: 32722700 =)

 

da tror jeg du bør slå opp nr til martin schanke å høre med hvilken type turbo han selger, å hva han har å si om de!

turbonetics er en grom vifte, han veit hva han snakker om for å si det sånn, testa seg fram på hva som er bra

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt ryker... 1000 turboer av samme merke og samme samlebånd er fortsatt ikke like. stål er forskjellig... netics/garret kan oxo ryke etter 10 mil eller 1000 mil ingen vet... teit og diskutere 2 vidt forskjellige merker netics har vell spesialisert seg på litt mer highperformance ''bling'' turboer. mens garret er det gode gamle, som selger en vare som har blitt solg til over 10 000 000 biler som går til verdags... ett merke som er mere kjent mens netics er relativt nøytrale i forholdt til verdags biler men om du begynner og lete i de motorene med mest penger i møter du ikke garret først!!! correct me if i'm wrong...

drive safe. drive volvo

 

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår