Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 er det mye forskjell på disse? 1. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/145675/ 2. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/145673/ Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Gratulerer med pen bil. Glimrende valg som førstebil dette. Mye bil for pengene hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Gratulerer med pen bil. Glimrende valg som førstebil dette. Mye bil for pengene hvertfall takk takk, fin saab du har :) Vi har lik på gården her jeg bor ;P Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har dere lik på gården? Da må dere ringe politiet ;-) Neida, takk skal du ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hehe ;) go bil å kjøre og mye for pengene, saab er ikke så overpriset som bmw Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Noen som også vet om en boks med orginal lakk er dyrt?? Har lakkerings utstyr ect hjemme.. tenkte å gå over kommende rust :P Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Noen som også vet om en boks med orginal lakk er dyrt?? Har lakkerings utstyr ect hjemme.. tenkte å gå over kommende rust :P Det kommer vel an på hvilken lakk du bruker gjerne.. Skal du gå over kommende rust? "lakkere kanalene tilfelle de ruster?"hehe Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 var litt digg, men hvor finner jeg prisene på felgene der? da må du vel sende en mail eller ringe de.. men, de har jo felgpakker der på tilbud, 17" til 4995,- og 18" til 5995,- tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Det kommer vel an på hvilken lakk du bruker gjerne.. Skal du gå over kommende rust? "lakkere kanalene tilfelle de ruster?"hehe nei, rust bak er "fjernet" men ikke gjort ordentlig.. bobler og er bare lakket over med annen grønn farge.. så tenkte å fjerne den rusta og lakkere over på nytt :P Forklarte det litt teit over ^^ Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 kjøpte ett "repset" på koed.dk med 150ml original bmw lakk (metallik) og klarlakk. ble litt over hundrelappen tar jeg ikke feil. https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_1004&kattype=e36&katstate=nyt&menulinkid=20&undermenuid=9&page=3#boksanker_1004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Fant ut i dag at det ikke var servo på bilen -.- Sto i annonsen, å når vi prøvekjørte den var den så tung, så sa han at det var for at servo reima hadde røkket før vi kom. Så jeg bestilte servo reim og fant ikke ut hvor den skulle stå.. Så fikk jeg en annen til å se på bilen i dag å han sa det ikke var noe servo på bilen.. Sende mld til han jeg kjøpte den av å han sa "jeg trodde det var orginalt, ble plutselig tung når jeg kjørte så gikk ut ifra at det var servoreim""Sikkert noe smøre greier som må til" heh Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hva tror dere om dette: BMW E36 Øyelokk 349Kr BMW E36 Bakrutesenker Sedan 798Kr BMW E36 Spoiler m3 u/bremselys 1498Kr totalt 2645.00Kr fra autoshineshop.no. Men, lurer på hvor mye det vil koste å lakke dette i bilens farge.. (tenkte å spray lakke selv, har utstyr og har litt skader jeg skal gå over på bilen så trenger litt lakk der også) Noen som vet ca hvor mye det vil koste og lakke disse delene i bilens farge? ( har fått noen tips og takk for de, men skader ikke med flere =) Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ------------------------------------------------------ Ok.. da har jeg kjøpt spiller: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=4190&taxonomy_id=430-456 og Forsterker og subbz blir vell: Hva synes dere? Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Oddi- Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Gratulerer,fin bil det der :smilbmw Siter Audi a4 1.8 tq 2004 mod xAudi a6 1.8t 2002 mod xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod x Audi 100 2.2 1983 mod x Bmw 318i 1993 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 da er forsterkeren og subz bestilt :D Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg