JETtArne Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Når jeg har bilen stående stille på lavt turtall kommer det en rar pipelyd fra servo/dynamo området, om jeg gir litt gass blir den borte å når den kommer ned på tomgang så begynner det igjen, kommer å går litt som den vil men når den først starter uler det skikkelig (Nesten hele tia). Noen som har noen idèer? Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Mulig det er slakk i reima til dynamoen. eller det er reima som går rundt servo og vannpumpe om jeg ikke tar helt feil.. det piper guffent om det ikke sitter stramt nok. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 jeg og har den lyden noe ganger.. mest når det regner.. tror kanskje det er et lager i dynamo eller vannpumpen som holder på å knele eller noe slikt.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 kan ver lageret i vann/servo-pumpe som er litt slarkent og!!!kan komme pipe/kvine lyder da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg