Gå til innhold

JETtArne

Bruker
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om JETtArne

  • Bursdag 01/14/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Jetta
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    student
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Not yet
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • Bosted
    Sandefjord

JETtArne's Achievements

  1. Nesten litt magisk det forumet her, så fort man poster problemet så kommer løsningen, hehe. Var en mutter som hadde ramlet av en jordingsledning fra batteriet til kalosseriet?! så den var ikke koblet til lenger, smekket på en mutter å vips, alt i skjønneste orden.
  2. har en UScarvor 1000W forsterker til småhøytalere å en JBL Audio 1200 monoblokk til bassen, 16dm kabel fra batteri til 1000w å en 21dm kabel til 1200w'en. Kan hende jeg fant en liten jordingsfeil fra batteriet her nå, skal prøve å få testet det å se om det funker. Nei freemason, er ikke det, men takk for tipset likevell ;)
  3. Takk for svar. Ja jeg også tror det har noe med spenningstap og gjøre, man ser tydlig at lysa på cd spilern begynner å dimre før dne slår seg av, Jeg har helt nytt optima batteri, 16dm og 21dm strømkabler til forsterkere, kabler og sikringer skal være i orden, det som er rart er at det har fungert perfekt i over en uke, men nå plutselig er det noe feil.
  4. Jeg monterte inn anlegget mitt i bilen for litt over en uke siden og alt fungerte som det skulle, her om dagen plukket jeg fra hverandre dashbordet og når jeg satte det tilbake igjen fikk jeg ikke liv i spilleren, etter litt fram å tilbake fant jeg ut at sikringen jeg har montert i motorrommet til cd spillern hadde gått så jeg byttet den. Kjørte litt utpå kvelden og fant fort et problem til, når volumet justeres opp slår cd spilleren seg av å på, den bare kobler ut rett og slett, den har klart og spille helt fint på høy volum før, men nå bare kobler den ut, på sanger hvor det er mye bass kobler den ut tidligere. Noen som har vært borti problemet eller har en anelse om hva det kan være? Alle svar mottas med takk.
  5. Får jeg lov til å spørre deg hvor mye du har brukt på ombygging? Sitter selv og tenker på ombygging til GTI16v eller G60 til våren, hvor mye må jeg ut med ca? motoren kommer vel på en 5-8000,- Men med bremser osv osv?
  6. Spennende! Hva skal du ha for rs fangeren? Si ifra om du skal selge sideskjørt og spoiler da :p
  7. Venter i spenning, fram med kameraet gutt! :p
  8. JETtArne

    Styling

    tja, http://www.bsbildeler.no har hvertfal noe. Er der jeg handler selv, koselige folk, god service, alltid noen tilbud på lur ;D
  9. Hmm verdien av anlegget mitt er veeeel..... opp imot 12 500,- ville jeg tro. Fått en del billig da ;)
  10. Tusen takk for tips, ja forsterkerne sto nok kanskje litt nærme hverandre uten lufting under, disse har lufting på toppen men det blir jo likevell en del varme. Jeg lager en midlertidlig festeplate i morgen hvor jeg løfter de litt opp + at jeg setter noen vifter rundt for å sirkulere litt luft, burde hjelpe.
  11. JETtArne

    Rar pipelyd

    Når jeg har bilen stående stille på lavt turtall kommer det en rar pipelyd fra servo/dynamo området, om jeg gir litt gass blir den borte å når den kommer ned på tomgang så begynner det igjen, kommer å går litt som den vil men når den først starter uler det skikkelig (Nesten hele tia). Noen som har noen idèer?
  12. Monterte anlegget mitt i bilen i dag, som består av en usCarvor 1000W forsterker som står koblet til 200w hattehylle høytalere, og 80w dørhøytalere. Så har jeg en JL Audio 1200 Forsterker til min SPL 600W Sub. Etter rundt en time med kjøring å ganske høy musikk stoppet 1200w forsterkern og lyste på Protection, den var VELDIG varm på overflaten, vi ventet litt å prøvde igjen, da fungerte den fint. Men så skjedde det samme med den andre forsterkern. Må jeg skaffe ekstra kjøling? trodde forsterkerne klarte og kjøle ned seg selv....? Kan det være noe galt med koblinga (selv om jeg tviler sterkt på akkurat det) Eller er det noen som har opplevd liknende og har noen tips? Alle svar mottas med takk.
  13. Nope, den bare går helt normalt i en.. tja... 20 sekunders tid, så stopper den. Skal gjøre et forsøk på å bytte bensinfilter i morgen, mye tyder på at det er det som er problemet.
  14. Det er en 1992 VW Jetta 1.8GL, alt jeg veit :p Nei jined, den tikka ikke, så det er nok ikke det, bensinpumpa er hvertfal i orden. Takker for alle tips her, må vel snart ut å mekke litt igjen.
  15. ahh sweet deal! Takk skarru ha jined
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår