Gå til innhold

Kjøpe GPS, gode tilbud hos NAF?


Lada2103

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe GPS-navigasjon til bilen foran tur til Tyskland i september. Jeg synes utbudet av modeller og typer er så stort at det er nærmest umulig å vite hva jeg bør kjøpe. Det eneste kravet jeg har er at hele Europa skal være inkludert. Har festet meg ved NAF's tilbud der der det ser ut til at en sparer masse på å være medlem i forhold til ikke å være medlem. Jeg er ikke NAF-medlem selv, men kjøper evnt. på medlemsskapet til bestefar. Hva synes dere om dette tilbudet? Noen som har synspunkter og erfaringer angående denne modellen er det bare å skrike ut!

 

http://butikk.naf.no/butik/default.asp?sidvarde=NO&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skal kjøpe GPS-navigasjon til bilen foran tur til Tyskland i september. Jeg synes utbudet av modeller og typer er så stort at det er nærmest umulig å vite hva jeg bør kjøpe. Det eneste kravet jeg har er at hele Europa skal være inkludert. Har festet meg ved NAF's tilbud der der det ser ut til at en sparer masse på å være medlem i forhold til ikke å være medlem. Jeg er ikke NAF-medlem selv, men kjøper evnt. på medlemsskapet til bestefar. Hva synes dere om dette tilbudet? Noen som har synspunkter og erfaringer angående denne modellen er det bare å skrike ut!

 

http://butikk.naf.no/butik/default.asp?sidvarde=NO&

 

Denne har jeg kjøpt meg og den er å anbefale!!! Vanvittig detaljert kart fra Norge og ned til Italiam'm

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du handlet deg noe GPS enda? Har evt en Garmin C550 til salgs, har fått intregrert i bilen, og trenger den ikke lenger... Dette er visstnok den beste du kan få nå ifølge testene jeg har sett, og det kan jeg gjerne si meg enig i!

Alt som fulgte med når den var ny følger med nå også selvfølgelig, nypris var 5700,- men siden den er litt brukt taper den seg jo litt som alt annet, skal vi si 4000?

http://www.dinside.no/php/art.php?id=310826

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er dekning for hele Europa, og at kart for hele Vest-Europa er ferdig programmert. Hva gjør man hvis man skal østover da? Følger resten av Europa med på CD?

 

 

veldig lite av øst-europa finnes, grunnet disse landene bruker ikke penger på oppdatere kartverket mot GPS. Skal ikke si at det IKKE overhodet finnes, men da må du nok ut med ekstra penger. :thumb

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra NAF, får den i morra. Jeg må si jeg føler med litt snytt hvis det ikke følger med kart for Øst-Europa. Det var jo mitt største kriterie for å kjøpe nettopp denne modellen - i tillegg til at den er prisgunstig. NAF reklamerer jo for tilbudet med følgende setning: "Streetpilot C330- Hele Europa til uslåelig pris". Så jeg håper virkelig at det innfrir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra NAF, får den i morra. Jeg må si jeg føler med litt snytt hvis det ikke følger med kart for Øst-Europa. Det var jo mitt største kriterie for å kjøpe nettopp denne modellen - i tillegg til at den er prisgunstig. NAF reklamerer jo for tilbudet med følgende setning: "Streetpilot C330- Hele Europa til uslåelig pris". Så jeg håper virkelig at det innfrir.

Hvis C330 inneholder City Navigator Europe v8 eller tilsvarende er dekningsområdet sannsynligvis som vist her, se ekstra link inne i tråden:

City Navigator Europe v8 pr februar 2006

City Select Europe v6/v7 har marginalt mindre dekningsområde. Det bør være City Navigator Europe v8 som leveres pr august 2006, dvs siste versjon med nyeste oppdateringer. Forhåndsinstallert versjon heter visstnok City Navigator Europe NT v8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nettbutikkene i Norge er stort sett konkurransedyktige på pris på GPS mottakere for veinavigasjon. En internasjonal nettbutikk som selger en del GPS mottakere og utstyr til lav pris er http://www.unbelievableshop.com.

 

GPS mottakere for topo og sjø navigasjon er stort sett mye billigere i internasjonale nettbutikker enn i Norge og Norden.

 

Jeg, og mange jeg kjenner, kjøper GPS utstyr fra http://www.gpsdiscount.com i USA. Varene blir sendt med FedEx, med pakketrace på www. Pakken blir levert på døra, ingen toll og tollgebyr, kun ei mva-regning som kommer i etterkant i posten. Pakkene sendes forsikret, dvs erstattes ved tap eller skade. Jeg har på hobbybasis laget noen pris tester for å informere folk om mulighetene. Jeg kom til at prisene i Norge er opp til 86% høyere enn fra USA, i følge de testene jeg gjorde.

 

I Norge snakker vi mye om høyt kostnadsnivå. Det er tydelig at innen enkelte varegrupper kan kostnadsnivået senkes veldig mye ved å handle i rett nettbutikk. Se alle pris testene her, anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min Garmin Streetpilot 550 fra naf idag. Fungerte bra, mange fancy funksjoner, men jeg tror kartet trenger en liten oppdatering.. Har ikke med den "nye" avkjøringa på slependen fra e18 for de som kjent..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min Garmin Streetpilot 550 fra naf idag. Fungerte bra, mange fancy funksjoner, men jeg tror kartet trenger en liten oppdatering.. Har ikke med den "nye" avkjøringa på slependen fra e18 for de som kjent..

 

Hei Alex!

Har en helt lik en selv faktisk... Ingen GPS`er har den nye avkjøringen enda, er mye som blir bygd om og ikke oppdatert!

Ellers er den der skikkelig rå, har jo avic`en i golfen, men syntes det er greit med en løst til annet bruk også, og den jobben gjør den bra!

Utrolig hvor man kan finne frem..

Øystein

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår