Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, da har jeg brukt ca en time eller noe på lese igjenom alle de 42 sidene, og jeg gleder meg til å se sluttproduktet.

 

men hvilke sider er det du handler deler fra?

 

og hvordan er motokraften fordelt på disse bilene?

er det 70fremme og 30 bak eller?

 

65 fremme og 35 bak vel..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er variabelt fra 70/30-30/70 ca.... Men trekker som regel mere bak enn forran.. Men med sperra på bak så er det som å kjøre bakhjulstrekk, bare enda lettere å rette opp ;)

 

Jeg handler deler fra eBay, 034motorsport, VACN forumet og litt forskjellig... Endel tyske sider osv :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkne coilovers Mikkel. blir bra detta her ass.

 

blitt ferdig med nye verkstedet? kjørte oppom der her om dagen for å se om dere var der men det var rimelig mørkt og ingen caddy der. jeg er ferdig med bc sesongen så hvis du trenger no hjelp en dag så bare send en melding;)

 

Wolla fetter :) Nja vi holder på, men veien er for tiden gravd opp ned til verksted, så vi får ikke kjørt noe ned dit. Men begynner å komme seg nå :) Litt maling og litt elarbeid så skal vi få inn bukken og dekkmaskinene.. Og Audi'n :D ehehe

 

Skal huske på det, kan sende ei mld når jeg er der en dag. Nå er jeg sjuk så er nok hjemme hele helga.. heh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Blir aldri ferdig med en bil :) Bilder er det lite med.. Har altfor mange prosjekter for tiden, hus og 3 andre biler... Men kan hende det kommer litt update etterhvert nå..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår