Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vi har fått gjort i dag.

 

Fikk lekt litt med sote spray :) hehe Og det er noen som er late som ikke orker av skru av baklyktene sine hehe ;)

(Nå ser folk når jeg blinker :) var litt nervøs for at noen skulle treffe meg i rumpa og skylde på sotinga og jeg står med 0kr for skaden.

 

 

litt bilder.

 

show_image_stream.php?bid=47733004&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47733047&dx=580&dy=435

 

Nice BeHined ThomaS ;) hehe

 

show_image_stream.php?bid=47733106&dx=580&dy=435

 

Cuba el sex paradiso ;) hehe

 

show_image_stream.php?bid=47733145&dx=580&dy=435

Ferdig

show_image_stream.php?bid=47733174&dx=580&dy=435

 

Venn til naboen leker ;)

 

show_image_stream.php?bid=47733193&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47733197&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra opp buksa da mann.. ser ut som du ikke har råd til å spise.. :P

 

gjort med lyktene nå da?

 

hehe de shortsene henger som faen:) Har nesten ikke råd og spise når alle penga flyr til opelen :)

 

Ser du ikke hva jeg har gjort med baklyktene.

 

Fjernet det gammle sotinga, (tynner) litt gnukking og en hel boks fra biltema var borte.hehe :) Så rubbet jeg dem og fikk dem klare til ny soting ;) (smart hehe) nå teipet jeg halve overdelen av lykta og sotet under delen. Og så polerte jeg opp Lyktene igjen.som nye,

 

Her er et bilde av Orginale Omega lykter og et av Mine ( SI IFRA HVIS DU SER LITT FORSkJELL DA) ;)

 

bw_pkw_omega_b-004.jpg

show_image_stream.php?bid=47733174&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??film tok bare 2 bilder. er jo leking utafor der dagligt ;) bare og sette seg ved veien og filme en dag:) digger der jeg bor!! ;)brant opp en 325 e36 utafor huset mitt engang stått og burna i 5 min ell noe ..kom hjem fra et utested med x¨en og så det brant utafor jeg løp fra dama og fant bmw. folka sto og lo og dreit i bilen hehe:) det var en bil til 90 000kr liksom hehe :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han mente nok den filmen som lå i bagasjerommet på et av bildene.. ;)

 

joda. nå så jeg hva du hadde gjort med lyktene.. :) lyktene på omegan min var orginal sota. ;) hihi

 

 

åja hehe :) den filmen ja..

 

x-cell. på alle omega b er baklyktene ganske mørke og pene men selv om du hadde sport edt. så har du ikke noe mørkere lamper sorry mac.

 

får ikke noe orginalt sota lykter til omega :???:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. mine var røde, men blink og ryggelys var sota.. og det var da orginale.. :) meget pent var det også. :) gidda ikke hore dem opp eller ødelegge dem.. :)

 

men nå skal jeg ned i kjellern og lakke noen andre lykter.. ;) lakke dem hvit.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??film tok bare 2 bilder. er jo leking utafor der dagligt ;) bare og sette seg ved veien og filme en dag:) digger der jeg bor!! ;)brant opp en 325 e36 utafor huset mitt engang stått og burna i 5 min ell noe ..kom hjem fra et utested med x¨en og så det brant utafor jeg løp fra dama og fant bmw. folka sto og lo og dreit i bilen hehe:) det var en bil til 90 000kr liksom hehe :)

 

90000kr for en 92mod 318i med 325motor?? han lo kanskje da, men var rimelig slukøra etterpå... mustangen til erik derimot brenner ikke, men ruster fortere enn den går.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår