Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

Da har vi fått Skrudd :ratatatat litt eksos annlegg i kveld og montert en Bakfanger på Kameraten min sin volvo 850

 

Eksos annlegget ble det HELT SINSYK RÅ LYD I!!!!!

Må høres :)

 

Her er litt bilder av mitt Custom Eksos annlegg ;) Glemte kamera så fikk ikke tatt noen når vi monterte og sveiset det ferdigt.

 

Kan fortelle at vi laget det justerbart side til side og opp og ned! Var litt smart synes jeg!

 

 

show_image_stream.php?bid=47577987&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577986&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577985&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577984&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577981&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577980&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47577970&dx=580&dy=435

 

Beklager Uklart bilde :(

 

show_image_stream.php?bid=47577972&dx=580&dy=435

 

 

HVA SYNES DERE??

:hide

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har vi fått Skrudd :ratatatat litt eksos annlegg i kveld og montert en Bakfanger på Kameraten min sin volvo 850

 

Eksos annlegget ble det HELT SINSYK RÅ LYD I!!!!!

Må høres :)

 

Her er litt bilder av mitt Custom Eksos annlegg ;) Glemte kamera så fikk ikke tatt noen når vi monterte og sveiset det ferdigt.

 

Kan fortelle at vi laget det justerbart side til side og opp og ned! Var litt smart synes jeg!

 

HVA SYNES DERE??

:hide

 

det der så jævli bra ut... har du kun kattene og de to pottene som stikker ut bak no? får du bilen opp og tatt et bilde av hele anlegget i ett? få filmet litt med lyd og legg ut på nettet då...

vi andre må få høre!!!!!!!!!!!

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se om jeg kan få fikset noe film. Ble en helt crazy lyd. hvis noen husker dem testet NSX på autofil sån høres den ut nå"!! ble drit fornøyd med lyden!! Og den ser jo helt brutalt ut!! :) hehe Og lagde det selv det er det beste og helt tett! :)

 

Det beste er at jeg kan justere det fra side til side og opp og ned.

 

Jeg har de to orginal kattene og de orginale lyddemperne under. Og strakt derfra.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se om jeg kan få fikset noe film. Ble en helt crazy lyd. hvis noen husker dem testet NSX på autofil sån høres den ut nå"!! ble drit fornøyd med lyden!! Og den ser jo helt brutalt ut!! :) hehe Og lagde det selv det er det beste og helt tett! :)

 

Det beste er at jeg kan justere det fra side til side og opp og ned.

 

Jeg har de to orginal kattene og de orginale lyddemperne under. Og strakt derfra.

 

har du bare satt på to tuter rett på rørene på slutten uten potte?

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bare satt på to tuter rett på rørene på slutten uten potte?

 

Jepp. med justerbart ledd(side til side) skrudd fast i hengerfestet og en justerbart ledd

ved venstre side av eksos annleget så jeg kan beste hvor høyt og lav jeg vil ha det :) smart da:) hengerfeset ødela litt. og bensintanken. Jeg stikker litt langt ut men jeg tenkte det fikse vel steinmetz bakleppa når jeg får den på plass m'm

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m'mHer her de Racing blue pærene jeg kjøpte.Har ikke montert de enda venter til jeg får Linselyktene så har jeg noe og glede meg til ;)

 

show_image_stream.php?bid=47623615&dx=580&dy=435

 

Og her er et par bilder til av "glidern" til eksos annlegget og hvordan vi bygget det opp som OmegaV6 her på forumet ville se..

 

show_image_stream.php?bid=47623562&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47623565&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47623575&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47623583&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47623555&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=47623544&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget bra jobba:pray men de billig pærene til 39.- mister fargen etter en uke:eek:

 

 

at di mister farge gjør ikke noe.. hadde blåe parklys på omegan min.. varte i 2 dager. da kom onkel politi å sa "bare utryknings-kjørtøy får ha blåe lys.."

 

jeg svarte bare "oi.. betyr det at jeg kan kjøre utrykning med bilen min nå da?!?" m'm

 

men måtte plukke di av.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at di mister farge gjør ikke noe.. hadde blåe parklys på omegan min.. varte i 2 dager. da kom onkel politi å sa "bare utryknings-kjørtøy får ha blåe lys.."

 

jeg svarte bare "oi.. betyr det at jeg kan kjøre utrykning med bilen min nå da?!?" m'm

 

men måtte plukke di av.. :)

 

Hehe bra du ikke fikk bot da :)

men Kjenner du deg igjen Mr. OmegaEVO500 blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra du ikke fikk bot da :)

men Kjenner du deg igjen Mr. OmegaEVO500 blah

 

vi har så kjekke indianere her oppe nordpå.. :) noen av dem er faktisk intresert i bil.. :P får somregel bare advarsel først.. så en litt kraftig advarsel.. og SÅ kommer boten fram.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår