EspenS Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 flaks ingen lykter knuste da :D Ja jeg var glad for det:) slapp jeg de utgiftene å:P Har noen bilder bak fangern, for å vise litt hvordan det er der:P stilfult Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Etter en lang natt med bruk av makt å slegge så fikk jeg retta ut fangern, den blei ikke så ille egentlig! ser at det har vært no, pluss at det er litt sprekker i lakken.. men beholdern til vintern:) Litt værre med støtfanger bjelka.. skrur den av å ser om det er verdt å gjøre noe med den, eller om jeg bare skal kjøpe ny! Men det ser hvertfall ut til å bli billigere enn jeg først frykta:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 har original grill om du er intersert i å kjøpe.. er ferdig grunnet, har sparklet over steinspruten og er klar for lakk i bilens farge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 har original grill om du er intersert i å kjøpe.. er ferdig grunnet, har sparklet over steinspruten og er klar for lakk i bilens farge:) Har ikke lyst på orginal grill:) er bare festene som er knukket på den jeg har, så får nok fiksa det! Ellers takk:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Daa har jeg fått av støtfangerbjelka, så da er jeg usikker på om det er vits å retten i det hele tatt:S Bjelka Radiatoren Fangern som jeg har fått retta igjen:) Bilen per dags dato Så i morra blir det en tur rundt i nærmiljøet, så får vi se hva jeg ender opp med! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Så i morra blir det en tur rundt i nærmiljøet, så får vi se hva jeg ender opp med! Handle inn deler eller? :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Handle inn deler eller? :bok: Ja, gidder ikke bytte bil ennå! Kjøpte ny(brukt) støtfangerbjelke i dag, betalte 600kr, ikke så gærent:) Har fått festa den nå, så gjenstår bare festing av fanger å sånt! Meeen venter til etter landskampen:hello: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 pen bil du har.... synd det med den bulken, men du var jo jævlig heldig. at du ikke knuste en eneste lyskt eller bøyde pansere! regner med den andre bilen er kondermert :P Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 pen bil du har.... synd det med den bulken, men du var jo jævlig heldig. at du ikke knuste en eneste lyskt eller bøyde pansere! regner med den andre bilen er kondermert :P takk:) Ja var nokså heldig! Mhm, var en Hyundai Tucson el hva den heter! Var ikke no tvil, rett på skroten:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har faktisk inntrykk av at 3`erne tåler en støyt når det kommer til en krasj.... :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har faktisk inntrykk av at 3`erne tåler en støyt når det kommer til en krasj.... :wonder: Så klart:iconsm Nå er jeg ferdig hvertfall, bilen ser jo nesten ny ut der den står.. men orker ikke å ta bilder i dag! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Fräsh golf da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongen_Rs Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Utrolig fin golf, min første bil for 2år siden var en svart Golf III 1,6 GL 96modell:) Siter 2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Utrolig fin golf, min første bil for 2år siden var en svart Golf III 1,6 GL 96modell:) DA gleder jeg meg til jeg blir 20:D Ferrari Baby! Takk Ingrid:) Servopumpa mi har ryki nå, så alt renner rett igjennom! Får lønning i morra, så det tar tid:p Jeg har vært sein med å oppdatere har jeg sett:p Noen som veit pris på ny servo pumpe, og om det er vanskelig jobb?:) Jeg trodde servo pumpa hadde gått sist gang jeg skrev om problemer i motoren, men det viste seg å være noe få hadde peiling på, hvertfall så slutta problemet etter litt skifting av olje og god pleie:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 fin bil! Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg