optus Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe, vi trenger nok ikke å diskutere hvem som har værst vei, men jeg velger av hensyn til det som er under, å la være å senken mer, da jeg slår neddi alle humpene:P har null kontroll når svingen plutselig kommer! Men, noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en vannpumpe? vil ikke bytte på verksted, er dyrt:P Har en lyd i motorn, akkurat som det ligger en walkie talkie der som ikke finner signal... kan være lagrene i dynamon å! Er nok lagrene i dynamoen. hadde samme problem for 1mnd tid siden. trodde og det var vannpumpa, helt til dynanoen låste seg, og lagte et leven uten like. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Er nok lagrene i dynamoen. hadde samme problem for 1mnd tid siden. trodde og det var vannpumpa, helt til dynanoen låste seg, og lagte et leven uten like. Det hadde vært fint om det var det på en måte, for da vet jeg det:P Skifta du det selv? eller satt du den bort? Hvor mye ca koster en ny dynamo a? hvis jeg må bytte hele vel å merke:) Et lite spørsmål til: Er dynamoen på min Gti den samme som sitter i en vanlig Golf III? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det viser seg at den lyden jeg har klaga på kommer fra servo pumpa! er dette en relativt enkel jobb, eller bør den settes bort? Noen som vet hva som kan skje hvis jeg fortsetter å kjøre nå? vil den bare streike, å jeg må kjøre uten servo? eller skjer mer? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Servopumpa vil jeg tro er en grei jobb å skifte ja! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det hadde vært fint om det var det på en måte, for da vet jeg det:P Skifta du det selv? eller satt du den bort? Hvor mye ca koster en ny dynamo a? hvis jeg må bytte hele vel å merke:) Et lite spørsmål til: Er dynamoen på min Gti den samme som sitter i en vanlig Golf III? vis det alikevel er dynamo, så er det en grei og enkel jobb vis du har skrudd litt fra før. skiftet den selv. kostet meg 500kr på huggeren, og fikk tilogmed en 120amp dynamo. :):):):):) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Dynamoen sitter vel ikke i mer enn 2 skruer, pluss reima da som du må koble av dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Etter å har brukt litt penger på jekk og sånne bukker i dag, viser det seg at det er servon! Så da får jeg få taki ny servo pumpe for å bytte:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 skjer det no nytt her a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fin bil du har kjøpt deg iallefall :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skjer det no nytt her a? Lønning neste fredag, da håper jeg det skjer noe:) Troooor jeg skal skifte fanger+grill.. men er usikker, hva tror dere? Har noen bilder av den nåværende: Så jeg er litt usikker på hva lønninga skal gå til nå... Vannplaning er no dritt når du kommer nedover en bakke og bilen forran har stoppa..... kom veldig sakte inn i han, så traff bare hengerfeste, ingen skader på hans bil:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvis jeg var deg hadde jeg innvistert i ny fanger og grill. er ikke så pent det du har på nå. hehe Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 njaaaaa tenk litt på det før du bytter, er jo trossalt originalt det som står på nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Du må nok bytte støtfangerbjelken også :thumb Koster rundt en tusenlapp den :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Du må nok bytte støtfangerbjelken også :thumbKoster rundt en tusenlapp den :thumb ja, jeg frykter det, den er ikke pen, kommer med bilder etterpå:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 flaks ingen lykter knuste da :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg