daggis Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Jeg ønsker å få fatt i en motor fra en golf. har vel egentlig mest lyst på en gti 16v motor, da den vel er turtallsvillig og gøyal. Men andre motorer er og av interresse. Må være over 80hk. Gjerne noe med gassere og, så jeg slipper å legge returslange fra bensintanken. Max pris 4000, men GJERNE billigere. Komplette biler er også av interresse. Vrak/delebiler og lignende. Ikke diesel. Får adapteret til helga, så det hadde vært flott om noen hadde no til rundt der. Forresten noen som har info om vekt på de forskjellige golf motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Ingen som har en golf motor liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by daggis Ingen som har en golf motor liggende? Jeg har en 1.8 GTI motor fra en golf 1.... Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Komplett? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by daggis Komplett? Pris? Du har PM! Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg