mOMOe Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 at det kom røyk ifra hjula dine og ble svarte striper med en el bil, DET tror jeg ikke noe på. en TT 01 med alt originalt untatt motor og fartsregulator og så spola piruetter? tror ikke før jeg får se det... 7T blir ikke noe tess med drifte dekk, er bare å glemme, jeg personlig anbefaler 13-17T motor for drifting... jaja du får tro hva du vil.. skal prøve å få ordna en film av det jeg.. problemet når jeg spinner piruetter er at den drar seg rett rundt på taket etter 3-4 runder.. jeg har kjørt 4 batterier nå og de nye dekkene er brukt opp. funka jævli bra med drifte dekka for meg, nå kan jeg jo legge mye lengere å finere sladder for den har mer å gå på.. har testa med både 23T, 17T, 13T tidligere. men var deffinitivt kulest med den 7T jeg har nå.. problemet er at jeg finner ikke metalldrev til tt-01.. den skraper godt nå.. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg