pinjongen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 på toppen min sitter det den kontakt med et lokk på.. tar av lokket så ser jeg at det liksom skal noe nedi der:P sitter montert under en av skruene som skrur fast toppen... den er liksom heeelt på toppen av motoren.. høyeste punktet.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehe sikkert noe en måler der hehe spekulerings kontakt? har faktiskt eg oxo lurt på ka den er til Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 det er vel noe diagnosegreier. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 det er vel noe diagnosegreier. Jepp,mener det jeg også.Den er vel koblet til en sensor som sitter inn bak(foran) :hello: svinghjulet om jeg ikke husker feil.Du ser den på blokka. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg