ghost7 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123480 er eg blind eller køyrer dei karene ein audi cab? På sin BMW 320 kan han tanke 60 liter. denne er vel den bilen dei sitter i MEGA tabbe eller eg som har dårleg syn? edit: megaleif Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Du har nok litt dårlig syn for det er en audi cab ikke coupé :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvorfor har du kalt topicen "I kø for gratis bensin" når spørsmålet ditt er om en cab i en artikkel er en audi eller bmw? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 sikkert pga blikkfanget Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 sikkert pga blikkfanget Det er ingen unnskyldning for å lage dårlig tittel. Skal man ha blikkfang får man heller slenge på en "post icon" se under reply feltet, trykk på den du vil ha ved siden av tittel. Står vel noe om slikt noe i reglene for forumet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 skulder på sommarvarmen eg... :s Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Han som sitter bak rattet på bildet kjører bilen de sitter i som er en gul audi cab, han som sitter som passasjer hadde bilen sin et par biler bak, og DEN er en BMW 320... Men lett å misforstå! Jeg og en kompis var ute med bilen hans, (caravelle t4) Og kom i den køen, tenkte vi kunne henge oss på og fikk fyllt for ca 820 kr! Digg det.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 ah, slik å forstå... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg