Sebadeus Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Da har jeg endelig fått rota meg til og lage en tråd om bilen min. jeg kjøpte bilen i mai/juni og har tenkt til og gjøre en del forandringer. her er noen bilder av hvordan bilen ser ut nå Kommentarer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 I dag skal jeg koble anlegg i bilen så bilder kommer etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Pen bil. Prikk lik svigermor sin som jeg bruker å låne av og til :P Liker fargen der veldig godt. En del lilla i den. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehe, ja er en helt grei farge men jeg vill ha den litt mørkere:) er jo også 2-veis camelon:) brun i skyggen og lilla aktig i sola Edit: Lurte litt på deres mening her, burde jeg lakke dør håndtakene og resten av døra i samme farge som bilen eller ha det i den fargen det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 behold det som det er! skal være slik, og du vil nokså sikkert angre etter på;) Fokuser heller på andre ting som hvite blinkere etc =) Edit: så nå at du hadde framme og på sidene, men hvertfall bake da ;) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 nei gi faen i lakkeringa. få senk og felger før stereo da :) ser du har hvite blink foran og på siden, få deg noen bak også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hmm, jeg tar nok anlegg før felger og senking pga penger:P men det kommer da snart håper jeg. har idag fått levert på døra kabel sett + tåkelys til fronten, så det blir også montert raskest mulig, slenger ut noen bilder av det og anlegg bygginga etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Unngå lakkering ja. Blir nok ikke pent. De bilene der trenger litt kontrast på dørene så det svarte der er pent. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Da er jeg nesten ferdig med og koble opp anlegget, mangler bare en forsterker til sub så er alt orden. så har jeg slengt med et bilde av tåkelysa jeg fikk i dag:) de blir også montert snarest mine "vegger":P kål kål woofern spillern fine tåkelysa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Grei bil å begynne med dette, selv om det er en 316i. Mine tips til deg er å få på senk, felger, hvite blink bak og sørge for en skikkelig polering. M3 front med tåkelysene dine vil også gjøre enormt mye :) Kanskje jeg har sett denne, ser du holder til i byen her! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 nice =) Lag en beskrivelse om hvordan det er å ettermontere tåkelysene .. om du ikke allerede har ledningsnett da. Planer om å gjøre det samme nemlig! Alpine spilleren matchet E36 interiøet ubernice! lyst på den spilleren selv :D Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe, jeg bestillte et kabelsett fra http://www.koed.dk og der fikk jeg alt av kabler + tåkelysa, men ikke noe brukshenvisning:( så jeg skal ned på tønsberg bilelektronikk og høre om hvordan dette er og koble så får vi se:) ja alpine spillern passer bra inn og er stilig og se på syntes jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 jeg har sett din bil hvertfall:D jeg aner ikke hvordan felger jeg skal ha da men lyst på mange-eika felger med litt kant, rundt 17 eller 18" noen som vet om noen? og polering skal skje snart, men skal også spare opp til hel-lakkering, er litt appelsinhud noen steder, da har jeg lyst på mørkere lakk, kanskje svart blank med noe lilla skjer i?!:S Vet ikke hva du mener med farge, men her iallefall min bil i madeira schwartz som er en svart lilla farge.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hmmm, litt større bilde hadde passa bra:) og kanskje noen flerm'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ja anlegget var da ferdig, har bare kobla opp forsterker og bass kasse. lot de andre orginale dørhøytalerne og slik stå i fordi de har ganske god lyd fra før:) så sånn ser det ut bak (forsterkern er bak kassa fordi ledningene var ikke lange nok og kassa er så stor) også vaska jeg bilen idag også, polering kommer en dag med mer skygge:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg