Gå til innhold

Tråd om min 316I E36

Ranger emnet


Sebadeus

Anbefalte innlegg

Pen bil. Prikk lik svigermor sin som jeg bruker å låne av og til :P Liker fargen der veldig godt. En del lilla i den.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå lakkering ja. Blir nok ikke pent. De bilene der trenger litt kontrast på dørene så det svarte der er pent.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei bil å begynne med dette, selv om det er en 316i. Mine tips til deg er å få på senk, felger, hvite blink bak og sørge for en skikkelig polering. M3 front med tåkelysene dine vil også gjøre enormt mye :) Kanskje jeg har sett denne, ser du holder til i byen her!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice =) Lag en beskrivelse om hvordan det er å ettermontere tåkelysene .. om du ikke allerede har ledningsnett da. Planer om å gjøre det samme nemlig!

 

Alpine spilleren matchet E36 interiøet ubernice! lyst på den spilleren selv :D

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett din bil hvertfall:D jeg aner ikke hvordan felger jeg skal ha da men lyst på mange-eika felger med litt kant, rundt 17 eller 18" noen som vet om noen? og polering skal skje snart, men skal også spare opp til hel-lakkering, er litt appelsinhud noen steder, da har jeg lyst på mørkere lakk, kanskje svart blank med noe lilla skjer i?!:S

 

Vet ikke hva du mener med farge, men her iallefall min bil i madeira schwartz som er en svart lilla farge..

IMG_1962.jpg

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja anlegget var da ferdig, har bare kobla opp forsterker og bass kasse. lot de andre orginale dørhøytalerne og slik stå i fordi de har ganske god lyd fra før:) så sånn ser det ut bak (forsterkern er bak kassa fordi ledningene var ikke lange nok og kassa er så stor)

 

CIMG0769.jpg

 

også vaska jeg bilen idag også, polering kommer en dag med mer skygge:P

 

CIMG0770.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår