CoilOver Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hm... har 4-6 bitte små bulker på fra dører som har dunket borti mine, men etter jeg mattet ned dørene har jeg store problemer med å finne dem igjen... noen som har tips på hvordan jeg skal klare å finne dem? Dørene er hvite, og matta ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 lakk over med svart plank så ser du dem visst dem er der.. så er det bare å pusse og sparkle:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 sprayboks men grunning . støv ned hele døren med grunning. puss ned døra men kloss og fint papir . De områdene som det fortsatt er grunningsstøv på er lavere en resten av døra ..... Vups du fant de hemmelige bulkene dine :thumb Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Riktig!! Greit å bruke en motsatt farge til dette, eller en farge som du ser godt i forhold til bilens farge. Lykke til! Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Eller å gi faen i å lakkere, og ta vaskesprit på en klut å fugt døra med, så ser du langs flata. Da ser du det meste som kan vise igjenn etter lakkering.. Døra MÅ vere våt.. Om du ikkje har perkinson, kjenner du og bulker/skjelvinger ved å dra handflata over der du trur det er bulker.. Kan og legge på litt kontrastfarge (slipepulver) og høvle litt på døra.. Men det er somregel unødvendig. kvitt er noko drit når det gjelder bulker, men det går somregel bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hva er vitsen med å stresse med å fjerne bulker som ikke går ann å se? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hva er vitsen med å stresse med å fjerne bulker som ikke går ann å se? Bulker vises etter lakkering.. selv om de ikke vises når delene er nedmatta og klar for lakkering ;) Edit: OddArne sin måte fungerer forresten, ta silikonfjerner eller noe lignende på platen.. da vises alt av ujevnheter veldi godt! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Mange bra forslag. Fundrer på på å ta sånn kull greie som de bruker på kunstskolene, eller farget kritt, sånn at de områdene som ikke blir farget når jeg drar den flate siden over døra, vil vise bulkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kjøpte 3m kontrastpulver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Først bulk funnet: Sikkert mange flere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 strålende. Lære deg å kjenne dem med handflata og.. Slipepulveret (kull) er og godkjent for å kunne sparkle oppå det.. Utruli nok.. Slipper å vaske spesielt for å få det bort.. Kun den vanlige vasken før kvar sparkling.. Den teknikken om å fukte nedmatta flater er uslåelig. Vatn eller vaskesprit.. Bruk gjerne svakere stoff en silikonfjerner, pga dunst... Ikkje mange timene sia eg såg en kompis lakkere bil med lakkdressen knytt rundt livet, og t-sjorte og hørselvern som skuddsikre HMS-krav. Og det var løysemiddelbaserte stoffer ja. Dette er IKKJE TRIKS.. Huda tar opp MYKJE meir løysemiddel en lungene.. Det er faen so ekle stoff i den bransjen her. Spesielt grunninger er værst.. Expoxy og syregrunninger. vaskestoff til alu er en kreft-garanti.... Gla eg sluttet, og begynte me tynnplatesveising istaden, før ting går i gløymeboka...Personligheitsforandring er først ut..Aggresjon å sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg