Roffa Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Halllo... Tittet nedi motorrommet på bilen til dama for litt siden og til min store overraskelse så jeg noe som lignet på en bitteliten turbo :D Bilen er en Golf III GL 1.9 diesel med noe som ligner på en turbo under panseret. Den har iflg vognkortet 55kw. Har lett litt på forskjellige "trimmesider", men finner ingen chip som passer. De fleste chippene er for TDI og det står ikke TDI på hverken vognkort eller bil. Hvilken chip kan jeg evt bruke på denne bilen? Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 55kw'en er vel ikke TDI, nei. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er vel bare diesel uten turbo trur jeg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er vel bare diesel uten turbo trur jeg :/ Det var det jeg trodde også, men det sitter en liten KKK turbo der merklig nok.. Ble ganske overrasket selv egentlig. Noen som har peil? Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Det var det jeg trodde også, men det sitter en liten KKK turbo der merklig nok.. Ble ganske overrasket selv egentlig. Noen som har peil? du har vel en TDK da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 du har vel en TDK da.. Hva står TDK for? Noen som vet om en chip som passer til denne? Skal jeg kjøre den må den iallefall chippes ;) Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har du ikke bilde av denne turboen din a? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Du kan justere på dieseltrykket på pumpa samt på turbotrykket ;) Helt gratis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Det eneste du kan gjøre er som kremt sier, får ikke chip til TDK. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg