mortenwb Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Her er en liten smakebit på babeshowet. Fikk med det meste, men noe ustødig filming pga alkohol i meg :???: + de 500 fulle jævlene som sto bak å dytta. Enjoy :hello: http://www.youtube.com/watch?v=RN2yMyxpog8 Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 knallbra.. :D gledesegkjempemasse!!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopack Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hejsan Mortenwb, trevlig film :) Du har inte möjligtvis denna sparad som mpeg/avi etc någonstans? När kommer den stora videon ? :) Ha d gött, mvh Mopack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Venter til den store kommer, og ønsker som mopack å få denne i Avi eller mpeg :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopack Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 mortenwb, Får man lov att fråga när den stora filmen/videon kommer? Tackar för svar, mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 sorry at jeg sier det, men det der er så tacky.. starter sikkert en helvettes diskusjon nå om hvorvidt jeg er hetero etc, og derfor svarer jeg ikke på kommentarer til dette utsagnet, men hva er det som er så stas med stripping? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ser jo hvem hun henter inspirasjon fra.. http://www.youtube.com/watch?v=aOsqUUSj5jE&search=mc%20hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Var det ikke musikk på scenen? Hvorfor legge til musikk? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 eventuellt her de har henta inspirasjon. nice(?) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 det fantes jo ikke former på hu ene der, untatt silikonen hennes... var jo like flatbanka rompe på hu som på ei hvilken som helst 14 åring, så jo egentlig bare dumt ut. Men hun andre var jo grei nok da! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Var det ikke musikk på scenen? Hvorfor legge til musikk? sikkert grunnet bedre lyd og hvis han skal klippe litt så vil jo lyde også bli delt.. ikke kult og hoppe over omrder av sangen Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hehe, fikk helt lættis når jeg så det der. :D *sender til world's funniest home videos* Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Tacky er et beskrivende ord for de greiene der. Hvorfor skal man presse inn tacky og utslitte strippere på alt som er bilrelatert. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe, jaja, noen som må lære seg og riste på puppa eller.? hehe.. rister jo hele kroppen i steden for puppene på slutten der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 lol er vel rette "ordet" i denne sammenhengen.. ;) get some booty ffs! er ikke pent når jenter ikke har rumpe! :nono: heller små pupper enn ingen rumpe.. :) men som arildh sa, "Hvorfor skal man presse inn tacky og utslitte strippere på alt som er bilrelatert" noe som forsåvidt stemmer med med alle disse babes'a som er med ellers på gatebil.. greit nok med pene jenter, men ser ikke poenget med dem på gatebil.. hehe! er det kun for å dra flere gamle griser? alacocaina Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg