morbid Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Med så mange nye prosjekt tråder de siste dagene ble jeg inspirert til å lage meg en jeg også! :D Bilen som skal til pers er arbeidsbilen, en 92 Audi 80 2.0E. Doningen skal få nye felger, lakk og stereo. Det antar jeg den blir veldig glad for. Når det gjelder anlegget som er mest aktuelt i denne tråden så blir det JL-Audio hele veien, kjørt med det før i bil og er veldig godt fornøyd. Nå blir det noen hensyn å ta i denne bilen, jeg har barn å det hender de må sitte på med meg da vi begge voksne jobber, barnehage butikk etc. Derfor har valget falt på en JL 10W7-3 altså 10 tommer. Denne skal spille i lukket kasse igjennom armlenet. Utstyr: Alpine CDA-9855R JL 10W7-3 - Sub JL ZR650-CSi - Frontsett JL 1000/1 - Monoblokk JL 300/2 - 2 kanaler Videre blir dempa med brownbread og Stinger skal stå for batteri og kabler. Har ikke kommet så fryktelig langt, litt annet som drar meg hit og dit. Noen bilder: Kjærra Demping av dører foran Ferdig Demping av trønken, glemte å ta bilde før jeg monterte side trekka baki der. Skal prøve meg på en løsning hvor jeg fortsatt kan ha med reservehjulet. All done bak Også dempet tak å gulv men da var det slutt på batterier gitt. Bagasjen skal bygges om, men må beholde endel plass i tilfelle barnevogn eller annet, reserve hjulet vil også bli beholdt så alt vil bli bygget langt fram. 17 cm'ene vil komme i fiberglass nede i dørene og diskantene på dashen. Litt tungvindt at jeg er avhengig av bilen så den må stort sett monteres etter hver økt og demonteres før hver økt :thumb Takk til Lyd & Bilde Instalasjon for superpriser!!:thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Lykke til mister, gleder meg til å se en clean instalasjon i "familiebil" hvis det går ann å si. Tenker på plass til barnevogn og rema1000 poser og sånt selv om det blir god lyd.... Følger spent med Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Takktakk, glemte å nevne at som dere ser så har jeg ikke dempet luka bak enda, skal lage et 'deksel' til den i glassfiber som skal trekkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lellen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Trevligt med fler som kör med JLAudio saker. W7an är en mycket bra bas som spelar gudomligt! Har själv två stycken w7 tolvor. Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Lykke til med anlegget. Har en 10w7 selv og den er helt rå! Spiller vilt til å være en 10" ;) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Det er ikke så rart, den har nesten membranareal som en 12", vettu! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg