KriegHeim Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Heisann. Setene mine støver noe helt forferdelig, jeg banket litt i ene av dem, og det la seg ett tykt støvlag i hele bilen. De må altså renses grundig. Hvor mye koster noe slikt og hvor får jeg utført det? Noen tips til steder som anbefales? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 eg veit ikkje om plasser som utfører slik men eg har god er erfaring med tekstilrenserer frå turtle wax. sprayer på, lar det trekke inn litt og suger det ut med støvsuger, det rensker og frisker opp fargen meget godt. viss du først vil slå vekk støve så tar du eit vått laken (ikkje drypende våt, men litt fuktig) pakker inn sete med det og byrjar å deinge laus på setet. støve henger då igjen i lakene og du slepp å vaske bilen på nytt :) begge metodene fungerer godt :) Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 viss du først vil slå vekk støve så tar du eit vått laken (ikkje drypende våt, men litt fuktig) pakker inn sete med det og byrjar å deinge laus på setet. støve henger då igjen i lakene og du slepp å vaske bilen på nytt :) begge metodene fungerer godt :) GENIALT! :thumb Tusen takk, at jeg ikke tenkte på det selv, noen er tydeligvis smartere enn oss andre :D Dette fungerer vel med en fuktig håndduk også? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 bra du spør før du går over til drastiske og dyrere tiltak vettu ;) aldri enkelt å komme på ting i farten heller... det har jeg erfart -. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Snakket med en kar om akkurat dette i dag. Han anbefalte vanlig tepperens (sånn skum) som man fikk kjøpt på bohus. Noen som har prøvd dette? Har og fått anbefalt et noe dyrere produkt fra Würth som selges på bilrekvisittabutikker. Erfaringer? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 alt fungerer av handuker og laken, berre det er stort nok :) eg har prøvd skum midlet frå turtle wax som sagt, er vel omtrent det samme som bohus(berre at det er eit stykke til nermeste bohus) og det fungerer meget godt. så køyr på :thumb Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg