shifti Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 hjeeeelp.... motoren i den gamle golfen min tok kvelden i går.. dritten varm skjærte seg.. trenger ny tdk motor og gir kasse.. kjøpes snarest... Siter 1,3 holder lenge med nok overladning... Rotary shit, no real power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 hvorfor ikke kjøpe tdi m engang? Den skal jo være mye bedre, så nå når du først skal skifte, så hvorfor ikke liksom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shifti Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 du har et poeng der.. vurderte en 1900 tdi.. men er ikke det en god del mere jobb....? å skifte til tdk er jo gjort på en kveld... eneren min er bare en brugs bil som jeg bruker på jobb... Siter 1,3 holder lenge med nok overladning... Rotary shit, no real power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Eg har ein 1600tdk motor, med 5 trins girkasse! litt usikker på stand! du får den billi! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shifti Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 vil ha!!!!!!!! har ikke turboen og grenrørt også vel...? sitter bare vanlig 1600 i min... pris...? Siter 1,3 holder lenge med nok overladning... Rotary shit, no real power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Er det så mye jobb og skifte i forhold til tdk da? Vet ikke sikkert, men vet at en kompis av meg bytta og han gjorde det ganske kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg