Heiko Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 han som eier den er ikke så veldig pc-glad. Men han er dritt lei av den passaten da den går ujevt og dårlig. Han har brukt mye penger på å prøve å finne feilen, men har gitt opp og kjøpt en audi. Ellers bra og han har påkostet den utrolig mye på slitedeler. Han er så lei at den går for 15.000 :O noe som er sykt billig. Om en entusiast vil ta den så vil jeg anbefale dere å ringe han fort som juling før den går i hendene på noen som vil kjøre den ihjel. Kort fortalt om bilen: Rustfri, grått skinn, 2.0 16v motor, effektanlegg, 2x elvindu. Morten - MOB: 994 74 537 Har ikke noe bilder av den du a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nope, men kjøre forbi den til fredag. kan sikkert ta noen bilder da :) Kan sikkert få en MMS av morten og *sende melding* :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Her er tralla :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 klarer vel ikke skaffe enda flere bilder av den?fikk plutselig lyst på enda en bil,og det er kun disse passatene det går i så. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 klarer vel ikke skaffe enda flere bilder av den?fikk plutselig lyst på enda en bil,og det er kun disse passatene det går i så. He he he!!!! :) :) :) Du har vel litt ekstra snadder liggende og du vel?.... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 har det vettu,fult bodykit og litt annet snacks :yodude: Beklager for OT Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Kan sikkert ta noen i helga, skal hjem da. Men min Passat er også for salg vettø :) Syns 88-91 er ufattelig skrale på gir og pedaler, som dag å natt å kjøre den og min :) Felgene på gullpassaten er stjelt forresten, så den har kun stålfelger om jeg husker rett. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg