The cowboy Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tror vi snakker om forskjellige ting her nå cowboy. Jeg mener at forskjellen mellom en 1981 trans am (2 gen) og 1982 trans am (3 gen) er både ulike og like på sin egen måte. man ser at det er trans am uansett. Forskjellene mellom camaro og trans am er jo som kjent front og hekk (og noe i interiør) aha.. da er jeg litt med igjen :) hehe! leste litt fort over det du skrev første gangen bare :? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har kjørt transam selv...mener det var en 83 eller 84 mod... var helt grei i svinga...kanskje en integra hadde tatt en men det er jaggu ikke med no vesentlig mye tror jeg...lenge siden jeg kjørte transamen men så vidt jeg husker var det ikke så værst...måtte kanskje styre den litt pga slakke men det var jo bare gøy! :) skal føle bilen! :) 3 gen har veldig sportslige kjøreegenskaper med tilbakemeldinger du bare kan drømme om i en Integra. Veldig mye motstand i rattet, gjør at man kan føler hva som skjer på veien, og at man kan ha en "hands off speed" i høye hastigheter , og bilen forsetter rett fram (utrolig retningsstabil) Hard og sensistiv gass (tråkke hardere på gassen enn på vanlige biler, men den er også utrolig følsom.) Harde bremser (i begynnelsen virker bremsene "unødvendig" harde å tråkke inn, men dette fungerer veldig bra siden man virkelig kan kontrollere hvor hardt den skal bremse. (i høye hastigheter er det veldig bra, siden man "chicken's out" før man låser hjulene.) Dette kombinert med at bilene er UTROLIG STIVE, har bortimot slicks montert orginalt og at de er så grådig lave og brede gjør at dette føles ut som en racerbil. (Hvem sa Honda Integra?:boxing ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Polly sin Transam er det aller råeste jeg har sett på Rudskogen. Virkelig en makt demonstrasjon når han spinner løs fete racingslicks på 150 metersmerket i 180 km/t. Ikke gikk den dårlig i svingene heller. MEN, det er den eneste Transamen jeg har sett EVER som har gått bra på bane, og dette er vel utrolig langt i fra en standard Transam både når det gjelder understell og motor. Det er faktisk veldig får Amcars generelt som imponerer på banetreff om det i det hele tatt er noen der ute. Jeg husker bilsport hadde superstage med en eller annen svensk Transam/Camaro klubb for noen år tilbake hvor tidene lå på rundt 1.50 eller.no. Latterlig når en samlebånds gti-bil kjører 1.30-35. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thycolony Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Trans am er Villt rått! Onkelen min har en 80 Transam... skamfin Siter 1987 VW Golf GL 1.8l 90fangere(seff) Anlegg :) rå girkule xP Enn så lenge!kommer masse mer jau =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 husk at polly har kjørt Silver State Classic Challenge i USA, der de kommer opp i hastigheter over 400 km/t. Tror neppe det er stabilt med framhjulstrekk og konebilkarosseri :P Hørte også kommentaren til Polly når han var på testbanen til Mercedes i Tyskland.. "det kiler litt i magen når jeg får framhjulsløft over bakketoppen i 250 km/t"... Fyfaen sier jeg bare.. han er helten! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.