-=tek=- Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fin fin bil du har der:) ka e grunnen t at du ska sælle den?? Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Du har ikke vurdert å lage de stripene over bilen litt bredere? Tror det hadde blitt fetere :) Tøff bil, det skal du ha! Enig der ja, fant ut de ble litt for tynne ja...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fin fin bil du har der:) ka e grunnen t at du ska sælle den?? Tror ikke jeg skal selge likevel, får se om hvor mye jeg rekker å jobber før skolen starter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=tek=- Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tror ikke jeg skal selge likevel, får se om hvor mye jeg rekker å jobber før skolen starter! okok.. syns prisen va litt stiv i forhold til ka du betalte mn;p Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har prøvd det også da.. Men tenkte jeg skulle ta av kabelen til originale fjærnlysene, og strekke den rett inn til releet.Har funnet ut at det er for lite spenning i kabelen til de originale fjernlysa! For lite spenning? Det skal kun være styrestrøm, trenger ikke mye spenning for å åpne/lukke et relè. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Knall bra! Må komme å se på bila en dag jeg da etter jobb eller noe! Bare si i fra viss du trenger noe hjelp til diverse ting. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 For lite spenning? Det skal kun være styrestrøm, trenger ikke mye spenning for å åpne/lukke et relè. Ja, for nå jeg tester med prøvelampa, lyser den mye mindre på fjernlyskabelen, enn på hovedlyskabelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 okok.. syns prisen va litt stiv i forhold til ka du betalte mn;p Ja den er litt høy da jeg var usikker på om jeg skal selge...Men har bestemt meg for å ikke selge den nå, blir så jeg selger Civicen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Knall bra! Må komme å se på bila en dag jeg da etter jobb eller noe! Bare si i fra viss du trenger noe hjelp til diverse ting. ;) Takk for d:) Vi får kjør oss en tur endag du har kjørt opp da vettu!:hello: :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jaja klart det. ;) Blir om ikke så lenge da vett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Kjørt opp ja.. :P Har kjøpt topgear sin active gps i dag, kommer vell i morgen! Fotoboksvarlser og GPS. Kan koble den rett imot pc-en og bruke den som GPS. Dette blir bra for "carputer"prosjektet mitt! Gleder meg! Blir også anlegg til uka håper jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ble bra med blå farge på..! har du vurdert å jøre noe med platten? syns den ser litt stuslig ut når den er så kort... ellers mycke fin bil!!!! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 har du solgt civicen dynacore? mvh Glenn-Andre Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 har du solgt civicen dynacore? mvh Glenn-Andre Jepp Det har jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Da er bilen tilsalgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg