Breisladdern Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det der var nok et utrulig godt kjøp. Har lyst på en slik gårdsbil selv. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Kjempefornøyd med bilen iallfall. Blir lykter i fronten ja! Har planer om veltebøyle også med tiden....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Se herja :) Må da være litt rart å kjøre? Fra senka Civic til Heva Pickup? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Se herja :) Må da være litt rart å kjøre? Fra senka Civic til Heva Pickup? Hehe.. Ja, ble litt av en overgang det ja! Driver og monterer no 1000metringer, men har litt problemer med å få lys når jeg vil... Får håpe jeg får det til=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 relè og ekstra bryter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 relè og ekstra bryter ;) Har jo det såklart. Tror jeg kanskje har funnet en løsning på det nå, skal sjekke i morgen tidlig=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har nå starta å overhale knokelleddet på førersia. Var lekkasje i det fant jeg ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Veltebøye må du få deg ja :D Må si bilen så litt rar ut med de dekkene der.. de så så spinkle ut i forhold til bilen. men det koster vel fkesk å få breiene og større dekk? hehe Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 er "bare" 33" som står på nå da.. Planen er vel 35", men kan ikke gå noe over det nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nå har jeg har prøvd alle forskjellige muligheter, men får aldri ekstralysene til å lyse kun når jeg har på fjernlysene. Så si alle andre kombinasjoner går. Jeg målte ledningene fram til lykta med prøvelampe, den lyste mye sterkere på nærlysene, enn på fjernlysene(der lyste den svakt) Kan det være noe med at det er for lite spenning i den originale fjernlyskabelen? Jeg har også prøvd å koble til det originale releet, men uten resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 i morgen blir det bilder:) Snart ferdig med overhaling av knokkelleddet nå. Håper det blir bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Da er jeg så si ferdig med overhalinga. Gikk bedre enn jeg trodde faktisk:) Må innom hell bil å handle no bolter i morgen. Var et par som var litt slitne, så velger å bytte de ut istedet for å sette de i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Nå har jeg har prøvd alle forskjellige muligheter, men får aldri ekstralysene til å lyse kun når jeg har på fjernlysene. Så si alle andre kombinasjoner går. Jeg målte ledningene fram til lykta med prøvelampe, den lyste mye sterkere på nærlysene, enn på fjernlysene(der lyste den svakt)Kan det være noe med at det er for lite spenning i den originale fjernlyskabelen? Jeg har også prøvd å koble til det originale releet, men uten resultat Hva med å bruke orginale fjernlysledningen kun til styrestrøm til et nytt relè som har feit strømkabel rett til batteri? Alltid gjort det slik når jeg har montert ekstralys. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har prøvd det også da.. Men tenkte jeg skulle ta av kabelen til originale fjærnlysene, og strekke den rett inn til releet. Har funnet ut at det er for lite spenning i kabelen til de originale fjernlysa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Du har ikke vurdert å lage de stripene over bilen litt bredere? Tror det hadde blitt fetere :) Tøff bil, det skal du ha! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg