DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Da er bilen i gården:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 I morgen skal jeg starte å slipe den ned. Matter ned hytta, da den er fri for rust, og sliper ned all rusta som er i "veggene" på platten. Bruker arcanol der jeg har slipa ned til stålet, eller sparklet, og ruller over med bengalakk... Noen som har fargeforslag da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Lakk den i ørkencamo og skriv Toyota Taliban på den :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Du får huske og oppdatere oss på bilparken.nu litt og da. hellothere Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Lakk den i ørkencamo og skriv Toyota Taliban på den :D Haha.. Nei... Tenkte å ha den litt mørk blå, med fartsstriper(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Var å så på bilen i dag, og denne bilen har potensiale. Dette blir bra! Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Var å så på bilen i dag, og denne bilen har potensiale. Dette blir bra! Skal bli en kul bil tilslutt...! Skal kjøpe olje, filter, tennplugger og div i morgen nå, så jeg vet det er i orden.. Vet jo aldri når det er bytta sist på den.. Tror jeg utsetter farge-skifte, til 2 uker, da lønna kommer inn... Må heller koste på det tekniske ved bilen nå, så den er 100% kjørbar og i bra stand, så får jeg ta karossen når jeg får penger=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Du får huske og oppdatere oss på bilparken.nu litt og da. hellothere Skulle gjerne ha gjort det, men har hatt en prosjekt gående der tidligere, og synes det var veldig dårlig med tilbakemeldinger og kritikk. Derfor jeg oppretter Prosjekt-Tråd her nå, og ikke på bilparken, da jeg gjerne vil ha flere tilbakemeldinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Tror det blir grå bil, med et par sorte striper over panseret og taket=) Benga it is...hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Fant ut at jeg skal sprøyte istedenfor å rulle no. Tror det blir litt bedre resultat, og det går fortere...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Følgende har jeg gjort hittil: Tatt av platten, og sveisa det som var galt med ramma Driver nå og smører inn hele ramma med arcanol.Har pussa den ned. Skal male den med sort benga i morgen.Skal også starte å slipe ned platten i morgen tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Følgende har jeg gjort hittil: Tatt av platten, og sveisa det som var galt med ramma Driver nå og smører inn hele ramma med arcanol.Har pussa den ned. Skal male den med sort benga i morgen.Skal også starte å slipe ned platten i morgen tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Da er ramma ferdig "grunna" med arcanol. Blir forhåpentligvis et strøk med benga i morgen, om det er tørt. Platten "innvendig" er også ferdig malt med arcanol. Tenkte å ha no tectyl oppå arcanolen. Noen som vet om det går?? Har plasttrekk for å ha oppi platten, så det blir ikke visende uansett. Vil bare ha det så det tåler litt vann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Da er ramma ferdig med 2 strøk benga. Har sparkla ferdig platten, og skal slipe den i kveld om jeg rekker det, så blir det grunning, og forhåpentligvis lakk i morgen...Skal matte ned hytta i kveld også så jeg kan lakke, samtidig som platten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Skal prøve å få tatt noen bilder i kveld etter jobb. Ramma er ferdig nå, og platten ferdig grunna... Hytta er også nesten helt matta ned, og klar til lakking. Fant meg ny farge i dag da.. Blir blå, med sort fra litt under midt på dørene og ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg