El-LoCo Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by HiiP Prøv det som lillegud har skrevet... Er det snakk om salt vann er det bare å kaste den med en gang. Har batteriet sitti på lenge etter plasket så de den også kast! Kast den! Mvh Ericsson, nokia service teknikker... http://www.teleservice.com Har faktisk redda telefon som har vært i oslofjorden før... ;) Fort ut av vannet, skru opp og skylle godt med ferskvann og la det tørke.. Saltvannet oksiderer som faen, ferskvann er betydlig bedre.. Værste man kan gjøre er jo å la det ligge en liten stund med saltvann.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 det terikset som har fungert best for meg er å plukke telefonen helt fra hverandre.. deretter så koker du opp vann tilsetter litt zalo. la telefone ligge en stund i vannet. skyll den godt i det varme vannet. deretter tørk godt..... har reddet mange telefoner for meg... både fra dram, saft og salt vann. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 E greide å miste min T68i i vannet til bikkja mi . Jeg var rask og fikk tørka telefonen med en gang . Telefonen virka som bare det i dag . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Tja.. Nå ligger telefonen på rommet. Har skrudd den fra hverandre. Og tørket. Den funker delvis.. Noen knapper som er litt treige, ikke noe værre.. Noen vits å sende den til noen reparatør da? Kan ikke dem skifte ut noen deler osv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 funker den nå så selg den til en tulling. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Jonte Tja.. Nå ligger telefonen på rommet. Har skrudd den fra hverandre. Og tørket. Den funker delvis.. Noen knapper som er litt treige, ikke noe værre.. Noen vits å sende den til noen reparatør da? Kan ikke dem skifte ut noen deler osv? Da taper du 280,- +mva. Verkstedet vil nok sannsylingvis ikke ha noe med telefonen å gjøre siden den er fuktskadet. og det som er greia som ingen her har tenkt over uansett hvor mange "gode" forslag dere har er at printkortet på telefoner er flere lag. og det av saltvann eller annet faenskap (også vanlig vann) som kommer inn i mellom lagene får du ikke vaska bort igjen. og når det blir liggene inni der å korrodere så er løpet kjørt. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 jeg badet 15 minutter med mobilen i lomma for 2 dager siden. Putta den i ovnen på 60 grader i 6-7 minutter for så å la den hvile i et par timer. etter det funka den fett. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg