TME Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Noen som så hvor sinnsykt bra han i grønn/blå 1r gti,n kjørte idag??? Så helt orginal ut kun Norges flagg som 16v antenne tror jeg... ke83??? Værste kjøringa jeg har sett av en 1r på rudskogen... Til og med flammer ut av det orginale sugerøret ved innbremsing til depot-sletta.. he he he.. Noen her el?? :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Noen som så hvor sinnsykt bra han i grønn/blå 1r gti,n kjørte idag??? Så helt orginal ut kun Norges flagg som 16v antenne tror jeg... ke83??? Værste kjøringa jeg har sett av en 1r på rudskogen... Til og med flammer ut av det orginale sugerøret ved innbremsing til depot-sletta.. he he he.. Noen her el?? :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb Var det denne? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Var det denne? Nei ikke den reg nr var KE 83... Kjørte seriøst bra... Hadde parkert deg..... og meg..... Trodde aaaaldri han skulle klare de nedbremsingene med den farta opp fra slaktern... Så bare så rått fra der jeg sto... i toppen av slaktern bak containera..:???: Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Nei ikke den reg nr var KE 83... Kjørte seriøst bra... Hadde parkert deg..... og meg..... Trodde aaaaldri han skulle klare de nedbremsingene med den farta opp fra slaktern... Så bare så rått fra der jeg sto... i toppen av slaktern bak containera..:???: Skal ikke så mye til og parkere meg men, hehe... Dette var intressant, noen som har noen bilder av denne? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Bilder hadde vært fint. Og gjerne et lite videoklipp hvis fyren kjørte så rått og bra som du sier. Og hvorfor er det chromma M3-speil på en einser, forresten? Utrolig stygt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Bilder hadde vært fint. Og gjerne et lite videoklipp hvis fyren kjørte så rått og bra som du sier. Og hvorfor er det chromma M3-speil på en einser, forresten? Utrolig stygt. Fordi var med sideblinkere og han ikke ville borre i skjermene for å sette i de orginale. Det der er en ekte "gatebil" i mine øyne da absolutt alt er godkjent i vognkortet. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hehe det er meg det gitt morro att du syntes det hvar kult :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 litt kulere bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hehe,,, mye motor har du i den? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ihvertfall kjørt fwd i mer en en time.....:thumb :thumb Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 det er en helt orginael gti 1.8l 112 hk har kjørt frw noen timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 denne er bare en bil som er blit snekra semmen for å brukes på treff. kjører rallycross med denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ihvertfall kjørt fwd i mer en en time.....:thumb :thumb det skal jeg love deg!!! er vel den beste FWD kjøreren jeg kjenner har kjørt mye samens med han i bilcross og han kjører ræva ta meg ver gang, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er det noen som har bilder vidio snutter så tas det mot med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Så denne på henger for en liten stund siden. Rakk ikke ta bilder da, så takk for dette. så rimelig strøken ut! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg