Mondeo Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 79 mod, km.stand 254 000, rød, alu felger, tatt all farlig rust, leveres EU godkjent fram til 09/2005! En eier fra 79 til 02! Bilen fungerer veldig fint, kanskje litt slitt clutch! Selges kr 8000,- k.ost@online.no eller tlf 41210181 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Ikke kom med slikt når jeg ikke har råd! *lyst på* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Hmm,litt lyst på jeg og ja, er det ikke disse motorene som går ganske bra da? husker det var en i nærområdet som hadde en slik en, steike fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by pahf Hmm,litt lyst på jeg og ja, er det ikke disse motorene som går ganske bra da? husker det var en i nærområdet som hadde en slik en, steike fin bil :) Bra og bra, 115 HK og mange kilo. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg