tikka Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 skulle slå på fjernlysene. de kom på, men spaken har låst seg i den innerste possisjonen (etter klikket). så den står i "spenn". hvis jeg kjører med hovedlysene på så kommer den mystiske hvite røyken opp fra rattet etter en liten stund :drive2 hvis jeg slår ned på park. så går det fint. hadde av den svarte plastikken rundt rattstammen. men jeg kunne ikke se noe som sperret for bryteren. noen som har en ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Du sier noe der. Til daglig kjører jeg kun med park og tåke, men det har hendt noe merkelig 2 ganger når jeg har vært ute og kjørt. Plutselig kommer det pittelitt røyk opp fra rattstammen, men bare en liten "stråle", ikke noe mer. Dette har da hendt meg 2 ganger og helt vilkårlig, men det stoppet av seg selv og jeg har ikke funnet noen årsak til det. Kjedelig hvis bilen skulle ta fyr liksom :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Er det orginalt lagt opp fra fabrikken med tåkelys? Og hvor mange watt bruker dere på pærene? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Original bryter og slikt, 55 watt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg