_siggi_ Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har problem med kvining frå servo når eg svingar heilt til ein av sidene. Spesielt ved lavt turtal. Nokon som veit ka dette kan vera? Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 mest sannsynlig dårlig reim eller slakk reim til servoen. sjekk den du. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 mest sannsynlig dårlig reim eller slakk reim til servoen. sjekk den du. nja,men er jo sånn man lufter servosystemet,ved å legge helt over til enn hører kvining!!!!skal jo ikkje legge helt over til endes uansett,da slites pumpa ut med en gang,er som sagt bare ved lufting enn skal legge helt over til endes!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ja men er på midten og ved lavt turtal. Er ikkje sånn det skal vera for å sei det sånn Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ja men er på midten og ved lavt turtal. Er ikkje sånn det skal vera for å sei det sånn da ville eg prøvd å skifte reim...vist ikkje d funke ville eg prøvd ei anna pumpe!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 bytt reim og bytt servo olje. jeg gjorde dette i helga og all "kvininga" ble borte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasn89 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 sjekk servo olje nivået du! Siter Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg