haavardbj Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Fikk montert fjernstyringa til sentrallåsen i dag! Alt er på plass uten om blinking i blinklysene når du aktivere/deaktivere alarm! Noen som vet noe om hvilke ledninge ol. jeg kan koble meg inn på. Er 2 ledninger ut fra kontrollenheten til sentrallåsen! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Alle blinklys er koblet sammen, dvs venstre side er koblet sammen og høyre side er koblet sammen, så du kan bare koble deg inn på hvilket som helst av blinklysa. Antar det er i bagasjerommet du har sentralenhenten? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Alle blinklys er koblet sammen, dvs venstre side er koblet sammen og høyre side er koblet sammen, så du kan bare koble deg inn på hvilket som helst av blinklysa.Antar det er i bagasjerommet du har sentralenhenten? :wonder Nei.. Den sitter under ved sikringsboksen ;) Men er vel ikke lange veien derfra og fram til fronten eller til en av sidene? Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Nei..Den sitter under ved sikringsboksen ;) Men er vel ikke lange veien derfra og fram til fronten eller til en av sidene? Nei, bør ikke være store jobben det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Nei, bør ikke være store jobben det. Det var det ikke! For de som lurer: Rett bak batteriet er det en stor klynge med ledninger. Her finner du igjenn det meste. Ved hjelp av fargekodene er ledningene lette og kjenne igjenn. Men hvis jeg ikke husker helt feil var det svart/hvit som var venstre side og Grøn/gul som var høure side. Koblet meg inn på disse. og vips så funket det! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Det var det ikke! For de som lurer: Rett bak batteriet er det en stor klynge med ledninger. Her finner du igjenn det meste. Ved hjelp av fargekodene er ledningene lette og kjenne igjenn. Men hvis jeg ikke husker helt feil var det svart/hvit som var venstre side og Grøn/gul som var høure side. Koblet meg inn på disse. og vips så funket det! liten smarting du tru e hehe huska du å koble sentralen med ledningene ned eller, så eventuelt vann ikke renner rett ned i kontaktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 liten smarting du tru e hehe huska du å koble sentralen med ledningene ned eller, så eventuelt vann ikke renner rett ned i kontaktene? Sukkerbiter nå.. Men alt sammen skal loddes sammen og settes på kabelsko i stedet som beskyttelse. Slik att jeg unngår problemer med vannet. Eller man kan bare tipe det. så er det ute av verdnen ;) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 er lettere og koble dem inn under rattstammen, like ved blinlys hendel. er koblingen som ligger under rattstammen. husker ikke hvlike ledninger jeg brukte. lett og måle seg fram. finn 12v strøm en plass i bilen, så prover du deg fram.blinklys høyre,venstre, lyser når du har funnet rette ledninger. husk og ikke kortslutte, eneste som skjer da, er at det gnister litt. når du har funnet de 2 ledninger (høyre,venstre) koble inn de 2 ledninger fra alarm. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 er lettere og koble dem inn under rattstammen, like ved blinlys hendel. er koblingen som ligger under rattstammen. husker ikke hvlike ledninger jeg brukte. lett og måle seg fram. finn 12v strøm en plass i bilen, så prover du deg fram.blinklys høyre,venstre, lyser når du har funnet rette ledninger. husk og ikke kortslutte, eneste som skjer da, er at det gnister litt. når du har funnet de 2 ledninger (høyre,venstre) koble inn de 2 ledninger fra alarm. Smak og behag :P Men de skal ha samme farge under rattet også! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Fikk montert fjernstyringa til sentrallåsen i dag! Alt er på plass uten om blinking i blinklysene når du aktivere/deaktivere alarm! Noen som vet noe om hvilke ledninge ol. jeg kan koble meg inn på. Er 2 ledninger ut fra kontrollenheten til sentrallåsen! Hvor handlet du fjernstyringen til sentrallåsen og mye måtte du gi for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvor handlet du fjernstyringen til sentrallåsen og mye måtte du gi for den? qxl... :d 200! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 qxl... :d 200! en thor alarm fra macca? samme som jeg har. kostet meg 120+frakt. er forresten en drittalarm, utløser seg selv, og så slutte den blå lysdioden som blinker og virke Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 en thor alarm fra macca? samme som jeg har. kostet meg 120+frakt. er forresten en drittalarm, utløser seg selv, og så slutte den blå lysdioden som blinker og virke Alarmen har jeg nok ikke stor tro på. Men sentrallåsen styringen fungerer knall! Har ikke giddet og koble opp alarmen heller (har ikke de helt store planene om det heller) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Noe slikt du kjøpte..? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27084443 Er på jakt etter fjernstyring til min også.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Burde heller skaffe deg en av de kontrollene som du bare har i lomma, og så låser/låser opp bilen når du kommer utenfor/innenfor en radius på 5 meter elns, Marvil. DET er fett det:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg