Anneg Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 æ e jo jente å har ikke peiling på bil, men æ sku ha hatt sånn spoilera som e på bakvinduet veit dåkk.. har en mazda 323 1.6lx, åsså har æ sjett på nånn av dæm bilan at dæm har en spoilerdings oppe på vinduet og en nede der... kor får æ tak i det hæn? (har sjækka ferhandlera, men dæm e jo så svine dyr) Anne Grethe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Får de vel brukt tror jeg, eventuelt dra til høggern og spørre de.... Blir sikkkert litt lakkarbeide i tillegg!? Sikkert noen som kan hjelpe deg på MOGN. http://www.mazda-ogn.org/forum/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 æ e jo jente å har ikke peiling på bil, men æ sku ha hatt sånn spoilera som e på bakvinduet veit dåkk.. har en mazda 323 1.6lx, åsså har æ sjett på nånn av dæm bilan at dæm har en spoilerdings oppe på vinduet og en nede der... kor får æ tak i det hæn? (har sjækka ferhandlera, men dæm e jo så svine dyr) Anne Grethe Hvilken årsmodell har du? Hvis du har 90-94, så har jeg vingen som står øverst på bakluka... Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 jeg har en takvinge til mazda 323 liggende. ( GTR vinge ) den er nylakert ( sort met ) ikke montert ennå, så skal selge denchicken ring meg på: 99126841 msn: stian_46@hotmail.com selger den for 1500,- som er BILLIG!!!! Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anneg Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvilken årsmodell har du? Hvis du har 90-94, så har jeg vingen som står øverst på bakluka... har 91, hvor mye skal du har for den og evt bilde? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 BILLIG er da da ikke? men virka som en grei pris.. kjøpe selv den store vinga lengre ned på vinduet for 1500,- brukt BILLIG JO! lakeringen kostet faktisk 800kr, og vingen koster 1700kr. du kjøpte vingen din BRUKT, og derfor betalte du bare 1500kr. mener den store vingen koster 3500kr på http://www.tuning.no er du intr i vingen? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anneg Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 BILLIG JO! lakeringen kostet faktisk 800kr, og vingen koster 1700kr. du kjøpte vingen din BRUKT, og derfor betalte du bare 1500kr. mener den store vingen koster 3500kr på http://www.tuning.no er du intr i vingen? er intressert i den oppe og nede, trenger ikke være fin i lakken for det fixser jeg sjøl.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 har 91, hvor mye skal du har for den og evt bilde? :) 700for takvingen, og evt bilde skal jeg fikse imorgen:-) Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anneg Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 700for takvingen, og evt bilde skal jeg fikse imorgen:-) oki ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det tok på tia, men her er bilde av vingenm'm Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anneg Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det tok på tia, men her er bilde av vingenm'm takker.. er du noe å farter i tr.heimsområdet / stjørdal? for du holder til i selbu, sant? kjøper den jeg, sålenge jeg slipper å kjøre helt til selbu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Er i Trondheim rett som det er jeg ja... Skal skru av vingen og ta den med når jeg skal ut å kjøre neste gang. Men, forumet er ikke den kjappeste måten å få kontakt med deg når jeg skal til byen, kan du sende et mobilnr. på PM, så kan jeg slenge på ei mld når jeg skal til byen.. Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg