merscha Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Hepp! Jeg har nettopp tatt en 1.8 GTI motor, som gikk pent, fra en bil til en annen, og jeg får den ikke til å gå rent!!!! Den går ureint på tomgang, og oppover på turtall. Gir jeg gass for fort, så dør den bare ut.... Hvis jeg drar ut vakumslangen fra fordeleren til innsuget skjer det ingenting. Men jeg kan suge i den og da endrer tenninga seg. Har nye pluggledninger, coil, fordeler og rotor. Pluggene er og fine..... Har også prøvd å endre tenning, men ingen ting hjelper. Casper Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by merscha Hepp! Jeg har nettopp tatt en 1.8 GTI motor, som gikk pent, fra en bil til en annen, og jeg får den ikke til å gå rent!!!! Den går ureint på tomgang, og oppover på turtall. Gir jeg gass for fort, så dør den bare ut.... Hvis jeg drar ut vakumslangen fra fordeleren til innsuget skjer det ingenting. Men jeg kan suge i den og da endrer tenninga seg. Har nye pluggledninger, coil, fordeler og rotor. Pluggene er og fine..... Har også prøvd å endre tenning, men ingen ting hjelper. Casper Det kan fortsatt være pluggene selv om de virker bra. Eller så kan det virke som et bensin/innsprøytnigs problem. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Kan høres ut som du har et falskluft-problem... Gå over alle slanger, koblinger, pakninger o.l Evt kan du prøve deg frem med startgass:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg