nnnneh Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Men hvem faen er det som har fønni opp denne lista angry2 , den har jo ikke noe der å gjøre, er penere uten også.Århundrets molbo patent Hei du har vel ikke noe bilde etter at du har fjerna den lista og vaska og polert bakom? Har lurt på å fjerna min også serru ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei du har vel ikke noe bilde etter at du har fjerna den lista og vaska og polert bakom? Har lurt på å fjerna min også serru ;) Nei har ikke det, men jeg vil si at det er mye penere uten. Bare man er forsiktig når man tar den ut, setter på tape eller noe på kanten slik at man ikke skader lakken. Slik som min list var så ble den til masse biter og masse jobb for å ta den ut, og ikke dra og slite for mye i den, har hørt om eksempler på at ruta kan knuse etter en stund. Etter vask og polering blir det nice and shiny ;). Bare ikke rusta har gått for langt da :( Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 på vår ser det åpenbart ut til at jeg bare kan dra den ut til sides? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 på vår ser det åpenbart ut til at jeg bare kan dra den ut til sides? Ja er man så heldig at rusta i lista ikke har tatt ovehånd går det an å dra den ut ja, men er store sjangser for at metallet inne i lista har rustet, da vil lista bare bli smådeler. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vol740 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Kan også vere så "heldig" at lista sitter i rute limet. Det gjorde den på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 dro av min i vaskehallen i dag. ikke noe problem. ble en del mindre biter men brukte et lite flatt skrujern til å pille fram deler av lista slik at jeg fikk tak i den med en passende vannpumpetang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg