Grytten88 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk for det.. Jeg og brodern har fått gjort litt med buret og bakluka. Bur: Bakluka: Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Har fått laget meg et stag mellom dempertårna bake. Va jævlig dårlig respons her.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Kongeprosjekt! :thumb Tenker litt på halvbur selv :wonder: bare at jeg har jetta 2.... vet du hvor jeg kan få tak i halvbur som passer? Må vel selfølgelig sveise det sammen selv sånn som du/dere gjør... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Takk for det ;) Bestillte ferdig bøyd rør hos http://www.auto-safe.no, bedrift som ligger i Drammen. Betalte vel en rundt 1600, men er en del tilpassing for å få det slik det er i min bil, men er vært det :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ok, takk! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Handla felger - 15" - 7" felg - 25 i innpress Regner med dem blir bra med polert kant.. Dem ligger i Hamar, noen som skal fra Hamar til Ålesund i nærmeste framtid ? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ser veldig bra ut detta her! Bra fremgang også:thumb Går du for racing-, eller oldschool-look? Kul med litt kombinert oldschool-racinglook! Kule felger ogkiddie Ser du gikk for bur, blir vel ikke sofa bak da? Lager du noen paneler å dekke til karosseriet der setet skulle ha værtda, eller bare lakkers det? Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Tyrann skrev: Ser veldig bra ut detta her! Bra fremgang også:thumb Går du for racing-, eller oldschool-look? Kul med litt kombinert oldschool-racinglook! Kule felger ogkiddie Ser du gikk for bur, blir vel ikke sofa bak da? Lager du noen paneler å dekke til karosseriet der setet skulle ha værtda, eller bare lakkers det? Stå på! i utgangspunktet skulle jeg gå for en ren old school bil, men det har endra seg etter vært. blir mere en bane bil med old school modifikasjoner. Bake skal jeg legge noen treplater og trekke over med svart fillt, mulighens ha en svær subb i midten der sofaen skullle vær :) Har alderi sett slike felger før, tror dem er litt sjeldene. håper på dem blir fete med svart senter og polert kant ;) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har ikke sett slike felger montert på noen bil før, men det blir nok classy. Tenkte du helsvart senter? eller freshe opp nåværende oppsett? Kult uans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Grytten88 skrev: i utgangspunktet skulle jeg gå for en ren old school bil, men det har endra seg etter vært. blir mere en bane bil med old school modifikasjoner. Bake skal jeg legge noen treplater og trekke over med svart fillt, mulighens ha en svær subb i midten der sofaen skullle vær :) Skal du gå for banebil ville jeg styrt unna treplater og basskasser... Med tanke på at vektbesparelse er gratis "trimming" ihvertfall.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Tyrann: Jupp, er old school\bane stil over dem. noe jeg er ute etter ;) ekkoj: Jupp, har vært inne på tanken. Blir uansett en stund til slike modifikasjoner så tar den avgjørelsen når den tid kommer. Men hadde vært stilig ;) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Sveisa igjen blinklys hull. Disse her blir toppen av kransekaka! Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har du laga det jetta-skiltet selv eller har du kjøpt det? så hvertfall utrolig fett ut ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ble vist kjøpt på ebay :) Ser tøffere ut i virkeligheten! Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det der er jeg 97.6% sikker på att er Exip felger:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg