Phantom Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Lager en ny salgsannonse på bilen med oppdaterte bilder og info Bilen er en 94 mod. gått 72000km. Skinn A/C 17" alu Sommer 16" alu vinter Chip (kvittering medflg) 195hk orig. Regner med 200 er greit passert Remus bakpotte Skinn seter El vindu El speil Stab Stag foran Tectyl Alarm fra Defa Bilen er en herlig italiensk bil og går meget bra. Spør dersom du lurer på noe. Må nevne at forsikringen på denne er lav! Bilder sier sitt: Bildene er tatt av ØyvindRyeng her på forumet! Prisen er satt til 120000,- Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hva heter de felgene, er det 4x100? Flott Fiat, lykke til med salget Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hm, det tør jeg ikke å svare på sånn her på stående fot. Takk for komplimentet though. 4-98 boltsirkel btw Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Bump Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hvor mye hk i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hvis du tar deg tid til å lese så ser du det står 195 orginalt,men er chipet så den har over 200.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Over 200? Hvor mye over? Burde bli en del over 195, siden den har turbo. Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har ikke hatt bilen på rulle så er vanskelig å anslå hk økning. Men chippen er innstallert av motorteknikk om jeg ikke tar feil, og ett estimat på hk blir vel at det er over 200hk.. Forrige eier mente 225 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Syntes fortsatt det er litt rart at du ikke vet antall hester i den. Man får jo oppgitt dette når man chipper. Dessuten pleier de seriøse firmaene å kjøre bilen i benk, for å "bevise" antall hk for deg. :) Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Syntes fortsatt det er litt rart at du ikke vet antall hester i den. Man får jo oppgitt dette når man chipper. Dessuten pleier de seriøse firmaene å kjøre bilen i benk, for å "bevise" antall hk for deg. :) Vel: A: Prøv å finn ett seriøst tuningfirma i Tromsø B: Prøv å finn en rulle i Tromsø Så hjernen ble sendt til Kristiansund og chippet så sendt opp igjen. Har papirer på det. Dette ble forresten gjort av forrige eier Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hvilket firma i kristiansund? kanskje jeg kjenner til det firmaet...:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Skal se i mappen min hvilket firma det er når jeg går ut i bilen igjen. Nevner og at bilen selges Eu-ok. Kan selges noe billigere ved hurtig avgjørelse da jeg har kjøpt bolig å trenger pengene asap Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 meget fin bil du har der! hvis du ville målt hk TROR jeg shs peformance har rulle, men ikke helt sikker! Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Takker for det :) Men bor i Stavanger nå, så finner vel ett alternativ her nede om jeg vil måle hk. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loodie Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg kan være interessert i å kjøpe bilen. Hvis den ikke er solgt, kan du gjerne ringe meg på 922 44 763 så kan vi ta en prat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg