Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Nej tyvvärr... Men den som letar finner väl, var ju mängder av fotografer och filmare där! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Se annonse i Motorbørsen denne uka Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Solgt i dag for kr 158.000,- til en ugjerrig sunnmøring fra Stranda. Så nå kan dere angre;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 trist at ikke du skal ha den bilen da.... den kler liksom deg den... men grattis med salget da, håper scirocco`n blir like rå Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Så bilen din på manglerud på onsdag tror jeg..!Bor du i nærheten?? Bor selv på manglerud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Bor på Ekeberg, handler på Manglerud iblant... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 ja ok.. så den utenfor narvesen.. jævlig fet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 GRATULERER!!! sinnsykt fet bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er den solgt til Stranda? Kult, er jo der jeg bor det! :) "Se ut vinduet etter grå tøff polo" Hehe, jeg må ta den bedre i øyensyn når jeg finner ut hvem det er som har kjøpt den! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Og fortell gjerne om åssen det går med den! :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Jeg veit hvem som eiger bilen nå i alle fall =) hehe, skal følge med bilen jeg og si alle tingene han ødelegger på den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 wtf? Var lav nok den, kan man si. Var den så lav foran eller er det noe som gjør at den ser eller var ekstra superlav på det bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Parkeringa som gjør det her Se heller bildet med colaboks (eller var det pepsipuke) tidligere i tråden Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Kid-A Og fortell gjerne om åssen det går med den! :) ......og nå står den på verksted hos VW i Stryn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Mulig det bare er 90.000 km service... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg