espenaa Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by eirikoo 6. Bytte bil. :D ref punkt 3: kjøp en annen bil.. Blir vel noe av det samme :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Weee nydelig bil du har kid-a, så den på rudskogen. Lykke til med bilsalget og god bedring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by ElectronicMix ref punkt 3: kjøp en annen bil.. Blir vel noe av det samme :) doh Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by TL1600super Synd du må selge!! Spørs om du ikke burde prøve å legge ut bilen på nett i feks. Tyskland hvis du ønsker at den skal selges fort. God bedring!! Øyvind ;) Prøver å annonsere den i Danmark... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Budrunden er fortsatt åpen:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Kid-A Budrunden er fortsatt åpen:cool: hadde det ikke vært for at jeg skal begynne på skole igjen om 4 uker så hadde jeg vært med i budrunden...... :mad: Tror det kan være leit og betale billån med studielån:D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Kid-A Har kjøpt en stygg og farlig -87 Scirocco:cool: Bad'Roc blir et rullende langtids-lavbudsjettprojekt, bygges etter hvert som kronene ruller inn... Ok ! så du sto på esso`n å titta på en hvit litt "brukt" scirocco ble det den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Yep! Var'n ikke fiiin?;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Var'n ikke fiiin?;) Jo ! så fremtidlig strøken ut ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Denne gangen skal det gå mer etter lommebokas tempo, så det tar nok sin lille tid før jeg får råd til ustripsa støtfangere;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 la frem forslaget om at bilen var et sinnsykt bra utgangspunkt til å bli konebil, men et lite spm? vibrerer denne dildoen eller hva det er som står så fint mellom setene??? hehe. neida. passaten hadde blitt konebil og jeg hadde fått meg leketøy Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Bilen er stiv nok til at den vibrerer ganske bra i Autobahn-fart;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Såg allt pärlan idag på A bombers old style weekend i Uddevalla, kom dit för att kolla på hot rods men fastnade en stund vid en Polo diesel, är jag sjuk?:D Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Åkte inte dit för att ställa ut bilen direkt, jag älskar även busiga hot rods! Mitt femte besök i rad på A-Bombers... Intresse för så olika biltyper som tunade moderna VW og busiga hot rods antyder att du är friskare an de flesta bilentusiaster jag vet! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Jo jag gillar de flesta typer av bilar till skillnad från många andra som är helt sålda på 2f2f-stuket som jag tycker är rätt sorgligt och fantasilöst, roddar och amerikanskt ligger bra till just för tillfället för min smak... Man blev ju bra sugen att fixa till nåt busigt åk när man är på sådana tillställningar bara. Vet du förresten om nåt bra ställe där det kommer upp bilder från träffen sen? Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg